Kuka täysjärkinen suomalainen nainen suostuu pukeutumaan huntuun?

Vierailija

Kuka täysjärkinen suomalainen nainen suostuu miehensä vaatimuksiin ja vetää täysmustat vaatteet päälle huntuineen päivineen niin että vain silmät näkyvät? Onko pakko käyttää mustaa, eikö väri voisi olla hieman iloisempi jos itseään pitää ruveta peittelemään? Ja kuka on niin höynäytettävissä että tuollaiseen skeidaan suostuu?

Kommentit (6)

Vierailija

Onko suomalaisella naisella niin heikko itsetunto että pitää ottaa tuollaisen ukon sitten itselleen joka pakottaa naisen hunnuttamaan itsensä?

Vierailija

Ehkä heitä ei kukaan pakotakkaan. Entäpä jos se onkin ihan oma valinta. Olen lukenut onnelsten musliminaisten haastatteluja, eukä ainakaan näitä naisia kukaan mihinkään pakota.

Sehän perustuu heidän uskontoonsa ja jos he uskovat siihen myös itse, se ei todellakaan ole mikään ahistava pakko, vaan myös oma halu.

Aika hölmöä pohtia tuollaista. Eikö voisi jokaisen antaa elää omaa elämäänsä?

t. vl äiti

Vierailija

itse kylla kaytan huntua,mutta en mustia enka "ikkunahuivia".....mutta vastaan kuitenkin!

ite erikoisuuden haluisena muutin pois suomesta juuri harhaluulojen tahden ja etta pysyisin nakymattomana huivi paassa maassa missa erilaisuus on ihan normi elamaa!

kun taas suomessa halutaan etta jokainen nayttaisi samalta!

Vierailija

Muslimit ajattekee kai tän asian toisin, mutta maassa maan tavalla.

Piiloutuminen koetaan meillä salailuna ts. epärehellisyytenä.

Vierailija

joilla on ollut vaikea lapsuus. Tai sitten he vain haluavat herättää huomiota, on hauska järkyttää. Tämä vaihe menee muutamassa vuodessa ohi.

Nimim. Been there done that

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat