Mieheni haluaa panna minua anaaliin

Vierailija

En ymmärrä mitä nautintoa nainen siitä saa.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

ainut luterilainen ja hyväksyttävä normi avioseksillehän on vain kerran kuussa pimeässä peiton alla äänettömästi lähetyssaarnaten.

kaikki muu on sairasta ja perverssiä.

halleluja!

Vierailija

Naisen ainoa nautinto siitä voi olla miehen miellyttämishalu mutta fyysisesti se tuskin tarjoaa naiselle suurta nautintoa. Kun oikein panettaa, mutta tökitäänkin siitä vierestä - miksi tyytyä sellaiseen kiusaamiseen!?! Aukkokin siinä varmaan löystyy ajan mittaan, olen kuullut tarinoita... Itse en aio koskaan kokeilla, en ymmärrä miten se liittyy naisella seksuaalisen nautintoon jos ulostettakin pursuaa (sori suorapuheisuuteni).

Vierailija

ukko tunkee kakkoseen? Onko siellä jotain hermoja muka, jotka edesauttavat orgasmiin? Ei sitä reikää ole tarkoitettu panemiseen!

Lainaus:

hyvältä!

Olen usein saanut orkun siitä :)

Eli ei se ole mitään kidutusta naiselle!

Pitää käyttää paaaaljon liukkaria ja olla todella kiihottunut!

Mieskin nauttii kun puristaa tiukasti :))

Kokeile edes, voit saada uskomattoman nautinnon!

Vierailija

koskaan suihkusta?

tai kortsuista jos niin haluaa?

entä vuotaako sulla paskarööri tosiaan kokoajan, ja housutkin on ihan paskassa aamusta iltaan? kurjaa vamaan...

Lainaus:

Kun ensin on lykitty paskarööriin, niin väkisinkin se paskanhajuinen vehje pyyhkiytyy vuodevaatteisiin ja voi tulla paskaakin. Nukutteko makoisasti vuoteessa sen jälkeen vai vaihdatteko lakanat? Vai käytättekö jotain muovifroteeta aktin ajan?

Hyi saasta..

Vierailija

Huomaa kyllä, ettet ole itse kokeillut :D Voi juma, että voi nykyaikana olla estynyt ihminen!

Lainaus:

Naisen ainoa nautinto siitä voi olla miehen miellyttämishalu mutta fyysisesti se tuskin tarjoaa naiselle suurta nautintoa. Kun oikein panettaa, mutta tökitäänkin siitä vierestä - miksi tyytyä sellaiseen kiusaamiseen!?! Aukkokin siinä varmaan löystyy ajan mittaan, olen kuullut tarinoita... Itse en aio koskaan kokeilla, en ymmärrä miten se liittyy naisella seksuaalisen nautintoon jos ulostettakin pursuaa (sori suorapuheisuuteni).

Vierailija

Ymmärrän hyvin että kaikki ei siitä välitä eikä kaikkien tarvikaan mutta miksi ihmeessä ihmisillä on käsitys että nainen ei voi siitä nauttia? Parhaat orkut siitä saa.

Vierailija

Kun ensin on lykitty paskarööriin, niin väkisinkin se paskanhajuinen vehje pyyhkiytyy vuodevaatteisiin ja voi tulla paskaakin. Nukutteko makoisasti vuoteessa sen jälkeen vai vaihdatteko lakanat? Vai käytättekö jotain muovifroteeta aktin ajan?

Hyi saasta..

Vierailija

tai sitten sulla on joku vaurio peräsuolessa.

vai kummasta reiästä luulet olevan mielekkäämpää puske esim vauvaa ulos....

Lainaus:

Mun mies on sanonut että mulla on kakkonen väljempi kuin ykkönen:=)

Vierailija

mieheltä saatko panna häntä anaaliin dildon kans josko mies sitten ymmärtäs miksi kaikki naiset ei todellakaan innostu ajatuksesta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat