Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaako joku tulkinta unia?!

Vierailija

Olen yrittänyt etsiä jokapuolelta, että mitä tarkoittaa, kun näkee unessa, että omissa hampaissa on kynsilakkaa? Unessa yritin niitä puhdistaa ja aina kun sain puhtaaksi niin jostain sitä putkahti hampaisiin takaisin. Olen kuullut, että hampaiden irtoaminen on huono jutti, mutta entäs kynsilakkaiset hampaat? Osaisko joku innokas unien tulkitsija kertoa vihjeitä mitäs mahtaisi tarkoittaa?

Kommentit (1)

Vierailija

minusta unet on aina niin vahvassa yhteydessä näkijän elämään, ettei vieras voi kertoa merkitystä tuntematta ihmistä. Sun pitää miettiä mitä asioita sun elämässä on, jotka jotenkin liittyy hampaisiin, kynsilakkaan, tai vaikka kehon hallintaan tai itsetuntoon tai johonkin. Hirveen intiimi asia hampaat tavallaan.. Mutta unet nyt on niin mutkikkaita.

Ite näin viimeksi unta siitä että minulla oli kohdussa punaista froteepyyhettä. Tätä ei ehkä ymmärrä näin, mutta uni johtui siitä, että pelkäsin keskenmenoa. Punainen pyyhe tuli varmaan lapsuuden pyyhkeistä, ne olivat punaiset. En osaa selittää miksi se oli juuri pyyhe siellä kohdussa.. mutta oli siltikin.

Minulla tulee uniin aina myös luetut, mietityt ja nähdyt asiat. katsoitko illalla telkkarista jotain tuohon liittyvää?

Uusimmat

Suosituimmat