Uskovainen, jos sun pitäisi valita

Vierailija

usko vai seksi, kumman valitsisit? Ja vain yhden saa valita. Jos valitset uskon, et saa kertaakaan elämässäsi harrastaa seksiä. Jos valitset seksin, sinut karkoitetaan seurakunnan yhteydestä.

Kommentit (11)

Vierailija

Valitsisin tietenkin uskon, mutta onneksi me kristityt saamme nauttia kummastakin.

Pikkaisen vierastan tuota ennakko-oletusta että synnit ovat PULLO JA PILLU.

Valitkaa seuraavista:

usko - juoruaminen toisen asioista

usko - materian tavoittelu.

usko - valehtelu

Vierailija

Osu ja uppos!

Pitää siis kommentoida.

Mun mielestä kaikkien on hvyä pohtia rehellisyyttään, juoruiluaan yms. (myös minun)

Minä ainakin arvostan homoseksuaaleja kuten myös heteroja. Ihminen on tärkeä.

Älä puukota mua san takia, että olen hetero ja kristitty.

En minäkään puukota sinua.

Sen lisäksi että vältytte tekemästä tätä katkeraakin katkerampaa päätöstä (koska samalla menee rakkaus ja parisuhde, oma perhe, jatkuvuus...), saatte nauttia homojen ja lesbojen halveksinnasta, helvettiin toivotuksistä, yököttelystä ja ties mistä. Kylläpä olettekin onnekkaita!

Vierailija

Olin aina ollut kiinnostunut naisista, poikia pussaillut kyllä ihan vain pussaillakseni, mutta eivät muuten oikein sytyttäneet. Päätin sitten, että eläisin sinkkuna lopun elämäni, koska seurakunnassa en voisi naisen kanssa olla. Kävikin sitten niin, että törmäsin mieheen, johon rakastuin ja hänen kanssaan perheellistyin. Toi on ainut mies, joka mua on koskaan kiinnostanut seksuaalisesti. Ja luulen, että toi on ainut mies, joka jakaa uskon ja hänen mielestä ei ole mitään vikaa siinä, että olen kiinnostunut naisista.

Ehkä mua sit voi sanoa bi:ksi, vaikka en ole koskaan ollut naisen kanssa edes pussaamassa mut vaan yks mies kiinnostaa seksuaalisesti?

Vierailija

Kaikki ihmiset ovat syntisiä, myös heterot. Synnit vai ovat erilaisia. En pidä lesbo-/homoseksiä sen pahempana syntinä kuin muitakaan syntejä, joista toki olisi hyvä päästä eroon... esim. viinan juonti.

t:2

Vierailija

Lainaus:

mutta onneksi me kristityt saamme nauttia kummastakin.

Sen lisäksi että vältytte tekemästä tätä katkeraakin katkerampaa päätöstä (koska samalla menee rakkaus ja parisuhde, oma perhe, jatkuvuus...), saatte nauttia homojen ja lesbojen halveksinnasta, helvettiin toivotuksistä, yököttelystä ja ties mistä. Kylläpä olettekin onnekkaita!

Vierailija

ilman Jumalaa ei ole mitään, Jeesus sanoi että Jumalaa tulee rakastaa yli kaiken eikä kukaan ihminen saa mennä sen edelle, eikä tietenkään silloin kukaan voi pakottaa luopumaan uskostaan, ei ainakaan mies.

Jumala on meille kaikki, siis kys eon nyt oikeasta uskosta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat