Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opiskeluissa alkamassa taas harjoittelu eikä kiinnosta yhtään

Vierailija

Kaikki muut on innoissaan harjoitteluista ja mua melkein ahdistaa. Tuntuu, etten osaa eikä siksikään kiinnosta.

Olen luullut olevani oikealla alalla. Luennot ja tentit kiinnostavat ja haluan OPISKELLA tätä alaa. En kuitenkaan tiedä, kiinnostaako mua käytännön työ.

Tilanne ahdistaa, enkä oikein uskalla tunnustaa sitä kellekään.

Onko muita, jotka ovat tai ovat olleet samassa tilanteessa? Onko tilanne helpottanut jossain vaiheessa?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

työn olevan mun juttu, niin opetusharjoittelu oli AIVAN PERSEESTÄ. Todella stressaavaa sekä henkisesti että ajankäytöllisesti. Ja kyllä työkin toisinaan on stressaavaa, mutta siitä saa sentään liksaa.

Vierailija

Ilmaista työvoimaa ja useimmiten veemäisiä ohjaajia. Kaikki paskahommat teetetään opiskelijoilla. Usein meet keskelle tulehtunutta työyhteisöä ja joudut riitojen selvittelijäksi. Näin hoitoalalla.

Harjoitteluja on lisäksi niin paljon, että ällöttää aina tutustua uusiin ihmisiin ja olla mielinkielin.

Vierailija

eli koulunpenillä ei juuri jaksattanut ja opiskelumotivaatio välillä tosi hukassa. tosin läsnäolopakko oli sen erran kova, että pakko oli raahautua paikalle. nyt 5 vuotta töissä ja tykkään.

toivottavasti harjoitteluinto löytyy ja huomaat olevasi oikealla alalla, ettei mene opiskelu "hukkaan"

Vierailija

Lainaus:

kuten oikeet korkeakoulut. On myös publiikit yms.. Säälittäväähän se on.

Et kovin aikuiselta kuulosta kun tuollaisessa asiassa pitää yrittää päteä. :D

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

kuten oikeet korkeakoulut. On myös publiikit yms.. Säälittäväähän se on.

Et kovin aikuiselta kuulosta kun tuollaisessa asiassa pitää yrittää päteä. :D

Vierailija

jos ei käytännön työ kiinnosta. Sitähän sinä joudut tekemään valmistuttuasikin. Totta kai sitä pitää harjoitella, et voikaan osata, olla täydellinen jos et ole koskaan sitä työtä aikaisemmin tehnyt.

Vierailija

Nautin kandintekemisestä ja nyt gradusta tosi paljon. Ajattelinkin, että jos jotenkin voisin jäädä jatko-opiskelijaksi, mutten oikein noista apurahoista ja muista ymmärrä mitään.

Toinen haave olisi, jos pääsisin jonnekin keskussairaalaan esim. lastenneurolle tekemään arviointeja. Ei tarvitsisi sitten sitä terapiaa antaa, kun se ei kiinnosta.

ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat