Vierailija

sen joka koskettaa sielua ja jonka kanssa on suurta rakkautta, mutta joka on ehkä petollinen, vaarallinen tai muuten vain vaikea?

Sivut

Kommentit (34)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

on turvallinen, huomaavainen, uskollinen ja koskettaa sieluani ja koen hänen kanssaan suurta rakkautta. Samaa olen hänelle.

Petollista, vaarallista tai muuten vaikeaa miestä en kyllä ole koskaan kaivannut.

täällä vongutaan monissa aiheissa kun mies ei aiheuta minkäänlaisia tunteita ja on tylsä. Eli olisiko sittenkin oikea vastaus: "se joka koskettaa sielua ja jonka kanssa on suurta rakkautta, mutta joka on ehkä petollinen, vaarallinen tai muuten vain vaikea?"

Ekaan kyllästyisin parissa vuodessa. Olen kokeillut kahden avoliiton verran, joten tiedän, ettei se sovi minulle. Ihan varmasti ovat loistavia isiä jollekin.

Jälkimmäisestä on myös kokemusta. Ei ole petollinen tai vaarallinen, mutta muuten vaan vaikea (mm. sitoutumiskammoinen). Tätä suurta rakkautta en saa takaisin, eikä homma varmasti toimisi. Yrittäisin kuitenkin, mutta mies ei halua.

Parempi olla yksin.

Lainaus:

sen joka koskettaa sielua ja jonka kanssa on suurta rakkautta, mutta joka on ehkä petollinen, vaarallinen tai muuten vain vaikea?

vaihtoehto se, jota yleensä eron (joka tulee isolla todennäköisyydellä) jälkeen kutsutaan nimellä paskapää.

Eli ykkösen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat