Doctor eki vastaa, kysy mitä vaan, on sitten iso tai pieni asia, vastaan kyllä!

Vierailija

eli vanha kunnon eki on paikalla, koskee kysymyksesi sitten isoja häpyhuulia, tai pientä pippeliä, eki auttaa, rohkeasti kyselemään!

Kommentit (4)

Vierailija

Mulla on luomi häpyhuulessa, sellanen kuivan herneen kokoinen pehmeä luomi. Oon monesti miettinyt että häiritseeköhän se muitakin kuin mua?

Pitäiskö se poistaa (auts!)

Vierailija

ei sitä kannata pelätä, että lääkäri huulesi pilaisi! varmasti kohtelisivat hyvin hellästi, kun tietävät kuinka tärkeät ne alahuulet naiselle ovat! seuraavaksi gynekologille sitten vähän luomeasi vilautat, ja kysyt mitä hän tuumaa :)[

i]Kiitos Doctor Eki.

Ei luomesta ole itselle haittaa, mitä nyt joskus pelkään että siihen kehittyy syöpä. Toisaalta, minulta on joskus poistettu luomi jalasta ja lääkäri otti siitä ympäriltä varmaan sentin säteellä ihoa pois. Pelkään että häpyhuulesta tulee sellaisen käsittelyn jälkeen ihan epämuodostunut ja kuoppainen.

t.2

[/quote]

Vierailija

ei kai se häiritse, jos ei kukaan ole niin sanonut.. mutta eikös se hankaa pikkuhousuihin, jos siitä itselle on vaivaa, niin lääkäriin vaan, äkkiä ne sen pois silpasee:)

Lainaus:

Mulla on luomi häpyhuulessa, sellanen kuivan herneen kokoinen pehmeä luomi. Oon monesti miettinyt että häiritseeköhän se muitakin kuin mua?

Pitäiskö se poistaa (auts!)

Vierailija

Kiitos Doctor Eki.

Ei luomesta ole itselle haittaa, mitä nyt joskus pelkään että siihen kehittyy syöpä. Toisaalta, minulta on joskus poistettu luomi jalasta ja lääkäri otti siitä ympäriltä varmaan sentin säteellä ihoa pois. Pelkään että häpyhuulesta tulee sellaisen käsittelyn jälkeen ihan epämuodostunut ja kuoppainen.

t.2

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat