Siis ei voi olla totta !!!

Vierailija

Siis oikeestiko toi Mikkosen vaimo on tota mieltä päiväkodeista ja kotiäitiydestä???

Antaa itestään niin tyhmän kuvan, että huh huh !!!

Näin tänään vasta tämän YouTube version.

Arvostan kotiäitejä, mutta itse kun olen yh ei ole valinnan varaa jäänkö kotiin vai menenkö töihin?!! Mielelläni olisinkin kotona lapsen kanssa, mutta mielestäni lapsen sosiaaliseen kehitykseen kuuluu olla ikäistensä kanssa eikä koko aikaa äidin tai isän kanssa!!

Saadaanko tästä aikaiseksi kunnon keskustelu / riita ?? (hyvällä mielellä siis)

http://www.youtube.com/watch?v=fHiwBJZTexo

Kommentit (10)

Vierailija

Ihan asiaa puhui Nina Mikkonen! Kyllä minäkin olisin hermostunut, jos tuollaista potaskaa joku alkaisi minulla jauhamaan.

Kyllä pitää koti-äidin puolensa pitää. Toki muutamia asiattomuuksia tuli Ninalta lauottua kun häneltä paloi käämit.

Mutta oikealla asialla on. Jos minulla olisi taloudellisesti mahdollista, hoitaisin lapseni ehdottomasti kouluun lähtöön asti kotona. Mutta valitettavasti minunkin on vietävä lapseni hoitoon ja mentävä töihin :( inhoan sitä ajatusta nyt jo.

Vierailija

tapa nostaa omaa häntäänsä nk. Kaikilla ei ole mahdollisuutta jäädä pitkäksi ajaksi kotiin tai sitten toinen vaihtoehto olisi jättää lapset saamatta. Itse en ainakaan haluaisi sitä riskiä ottaa, että olisin jäänyt lapsettomaksi.

Vierailija

Tätä asiaa on varmaan tällä palstalla puitu. Mies toi oman näkökantansa videolla asiallisesti esille, mutta nainen ei. Äänestä kuulee, että on paasattu enemmänkin. Ei varmaan kenestäkään ole kovin kiva laittaa ihan pientä päiväkotiin "isompien jalkoihin", mutta ei kaikilla ole vaihtoehtoja. Monet varmaan mielellään olisivat pidempään kotona, jos sitä tuettaisiin paremmin.

Nainen puhui videolla jotain vääräällä tavalla itsekkääksi oppimisesta. Mietin vain kun nämä kotona kasvaneet lapset aloittavat koulun ja koulussa suurin osa on tällä "väärällä tavalla" itsekkääksi oppineita, jotka "syövät tai tulevat syödyksi", miten nämä kotona kasvaneet sitten pärjäävät heidän kanssaan. Aikuisten maailma ikävä kyllä pitkälti on samaa. Olisihan se kiva jos siihen maailmaan ei liian aikaisin tarvitsisi lähteä. Päiväkodissa voi saada pysyviä ystävyyssuhteita, jotka helpottavat koulumaailmaan menoa, kun ei tarvitse aloittaa yksin.

En pitänyt myöskään siitä että nainen yleisti vihreästi ajattelevat "kettutytöiksi".

Vierailija

Katsoin tämän nyt ensimmäistä kertaa, kun halusin tietää, mistä Ninasta täällä oikein vouhkataan.

Siis tuo ihminenhän on idiootti! Meni tosiaan asiattomuuksiin jopa kyseenalastaen tuon toisen hyvän vanhemmuuden.

Minäkin olen kotiäiti, ollut jo pitkään, mutta ymmärrän myös uravanhempia oikein hyvin. Tuo akka ei edes yritä ymmärtää...

Vierailija

Se Tonttihan keskeyttää Mikkosen jo ensimmäisen virkkeen aikana. Kyllä se päällepuhuminen lähti sieltä puolelta liikkeelle, joten miksi te noin kamalasti Mikkosta haukutte?

Vierailija

Mutta kyllä sen päällepuhumisen aloitti se mies. Ja alunperinkin se mies toi oman näkemyksensä esille niin ylimielisesti ja yksisilmäisesti ainoana oikeana totuutena, että todellakin antoi itsestään juuri niin kylmän kuvan kuin mistä nainen häntä syytteli (vaikka tuollainen syyttely sitten taas ei ole mistään kotoisin.

Mutta ei tuosta videosta näkynyt mikään sen kummempi tyhmyys. Sosiaalista käyttäytymistä tuo naisen käytös ei kyllä edustanut, vaikka itse kehuikin itseään sosiaaliseksi. Mutta eipä sen tyylikkäämmäksi voi sen miehenkään käytöstä kehua.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat