mies haluton ja seisokki ei aina pelaa...

Vierailija

pitkä parisuhde takana 17v ja pari ihanaa lasta.Mies ennen vonkasi ja aina sai seksiä. Nyt tilanne menyt toisinpäin, mä haluan enemmän ja mies ei aina innostu.. Ikää mulla yli 45 v, Ehkä miestäni kiinnostaa nuoremmat naiset, tiedä häntä. Seksi tuntuu tärkeältä, ja tunnen itseni pettyneeksi kun seksi ei suju.

Minä haluan rajumpaa seksiä, samoin mieheni.Normiseksi ei aina riitä, olen alkanut jännittämään sitä saako seksiä,seisooko mihellä vai ei...? nuorempi rakastajako olisi nyt hankittava? Neuvoja ystävät. Käyn urheilemassa,hiukan ylip. on,kokeilunhalua löytyy... en ole estoinen.

Kommentit (6)

Vierailija

että miehellä varmasti seisoisi kuin rautakanki, jos olisi tiukkaa parikymppistä tavaraa tarjolla. Itselläni ainakin seisoisi. Välillä oikein v*tuttaa kun muistelee sitä tiukkaa ennen synnytystä...

Vierailija

Kyllähän monet käyttävät tuota, vaikka ei varsinaisia ongelmia olisikaan. Esim. kännissä seisoo paremmin ja muutenkin kovempi myös normaalitilanteessa. Kukapa mies ei haluaisi kovempaa kankea?

Lainaus:

Miten voisi hienovaraisesti ehdottaa esim. Cialiksen hankkimista,jos olis väliaikainen apu tähän ongelmaan.

Vierailija

ei pidä paikkaansa. Yli kolmekymppiset ovat monesti parempia seksissä; on jo kokemusta ja osataan käyttää paikkoja.

Lantionpohjan lihasten jumpalla saa oikeasti ihmeitä aikaan.

Vierailija

kiitos kommenteista miehet:) mieleeni on tullut myös se,että nyt miehellä stressiä töissä, irtisanomisuhka päällä.Tämäkin vaikuttaa seksielämään.Miten voisi hienovaraisesti ehdottaa esim. Cialiksen hankkimista,jos olis väliaikainen apu tähän ongelmaan. Kaikkea rekvisiittaa jo on kaapissa, leluja,asuja, viimeeksi hankittu pvc-asu...

Vierailija

kyllä se rakastaja ainakin sen puutteen poistaa. Itse olen ollut rakastaja joillekin naisille, ja ovat varmaan juuri sen takia päätyneet irtosuhteeseen, kun kotona ei jostain syystä mene hyvin.

Vierailija

Pelkkä ikä ei opeta käyttämään paikkoja. Olen vaimoni ensimmäinen. Ikääntyminen ei myöskään kasvata kuntoa, eikä ketteryyttä. Meillä pillujumppa ei oikeasti auta mitään.

Lainaus:

ei pidä paikkaansa. Yli kolmekymppiset ovat monesti parempia seksissä; on jo kokemusta ja osataan käyttää paikkoja.

Lantionpohjan lihasten jumpalla saa oikeasti ihmeitä aikaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat