Hormonikierukka ja vuodot

Vierailija

Hormonikierukka laitettu 3 kk sitten runsaiden vuotojen vuoksi. Ekat kuukautiset olivatkin jo huomattavasti niukemmat, mutta kestävät nykyään toista viikkoa. Tänä aikana tulee välillä kunnon vuotoa ja välillä pientä tiputtelua tai vain pyyhkiessä rusehtavaa vuotoa.

Voiko nämä vuodot vielä loppua vai onkohan mun kuukautiset nyt sitten nykyään tälläiset mega-pitkät?

Onko kokemusta?

Kommentit (13)

Vierailija

kierukka ollut 7 kk, jonka jälkeen lähes koko ajan vuotanut niukalti. "Menkat" kestää kuukaudesta kahteen, välissä 1-3 viikkoa vuodotonta aikaa. En ole todellakaan tyytyväinen tilanteeseen.

Vierailija

Olen ollut aika kärsivällinen tämän kierukan kanssa, mutta nyt alkaa olla kärsivällisyys koetuksella.

Viimeiset kuukautiset 12.1., jotka kestivät 13 päivää. Nyt lauantaina alkoi vuoto jälleen. Alkaa jo tympiä kun koko ajan saa olla joku rätti housuissa.

Mietin edelleen, että voiko nämä tästä enää loppua vai tälläistä jatkuvaa vuotoako mun elämäni nyt sitten tulee olemaan. Muuten on hyvä vekotin tuo Mirena, mutta nää vuodot :-(

Vierailija

Kohta vuosi on mennyt, ettei ole tullut edes ruskeaa pyyhkiessä :)

Mutta ensimmäisen puolivuotta vuotoa tuli niukasti mutta lähes kokoajan.

Vierailija

vuotelu noin 6kk ja sitten katos kuukautiset kokonaan noin 7 kuukauden ajaksi, nyt tulleet takaisin tiputteluvuotoa n. 4vrk noin 5 vkon välein

Vierailija

aluksi oli pari kuukautta ilman vuotoa, sitten kerran kuussa viikon verran niukkaa vuotoa ja nyt on joka toinen kuukausi vuotoa, joka kestää muutaman päivän.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat