Jos olisit menossa aborttiin, minkälaista tukea

Vierailija

toivoisit hoitohenkilökunnalta? Jos sinulle on tehty abortti, minkälaista tukea sait - saitko sitä, mitä olisit tarvinnut?

Kommentit (12)

Vierailija

tunteesi! Sain itse todella hyvää ja lempeää kohtelua! Sinä olet velvollinen kohtaamaan nuo naiset hyvin ja lempeästi!

Lainaus:

Itsellä on ristiriitaiset tunteet aborttia ajatellen. Näitä en toki potilaalle aio näyttää. Itse en ole ko. tilanteessa koskaan ollut, joten en tiedä, minkälaisia ajatuksia siinä tilanteessa oleva käy läpi tai mitä tarvitsee.

Vierailija

sekä abortissa, jolloin olin itse liian nuori äidiksi ja myöhemmin tuulimunan kaavinnassa.

Ensimmäisellä kertaa olin tyytyväinen, kun minun annettiin olla rauhassa eikä päätöstäni asiasta moitittu, kun kantani asiaan olin selväksi tehnyt.

Toisella kertaa olin hysteerinen herätessä, lapsi oli toivottu ja esikoisen kanssa ikäerokin olisi ollut sopiva. En osaa sanoa silti, olisinko halunnut henkilökunnalta enempää tukea, kun sain. Parasta tukea taisi olla se, että minulle kerrottiin reaktioni olevan normaali.

Vierailija

että mielestäni se, miksi aborttiin päädytään ja sen tuomitseminen ei kuulu henkilökunnalle muutenkaan.

Se, kiinnostaako niitä, ei minua liikuta. Olen kuitenkin tyytyväinen ystävälliseen palveluun, joka ei tule liian henkilökohtaiseksi.

Ekassa synnytyksessä sain huomattavasti töykeämpää kohtelua ja etenkin lapsivuodeosastolla. (sitä kyllä ihmettelen) Odottakoot vaan, pian täältä ollaan tulossa uudelleen ja varmana tulee takaisin samalla mitalla, jos aletaan naamaa mulle repimään. Asennevammaiset hoitsut vaihtakoot alaa.

T8

Vierailija

Joten kyllä ammattihenkilöilläkin pokeri pettää toisinaan.

Lainaus:

Miksi kukaan menisi tollaseen duuniin jos pitää sit olla naama norsunveellä.

Vierailija

jossa tehtiin abortteja. Asiallinen suhtautuminen potilaaseen kuin potilaaseen täytyy säilyttää. Monelle potilaalle rankka paikka kaikesta huolimatta, eivät kaipaa hoitohenkilökunnalta moitteita tai epäasiallista suhtautumista.

Vierailija

Lainaus:

Kuukauden olet tehnyt sitä liukuhihnahommaa, niin alkaa olla ihan sama. Aina siinä joku valas rötköttää koivet levällään ja joko itkee kun on niin idiootti ettei tiedä kortsun olemassaolosta, tai sitten ravaa röökillä eikä ole kiinnostunut mistään.

En kyllä suvaitse tuollaista ajattelua! Aivan järkyttävää! Ei se ihan noin mene!

Vierailija

olin kaikkein eniten tyytyväinen asiallisesta, neutraalista suhtautumisesta hoitohenkilökunnan taholta. Kohteliasta ja ystävällistä hoitoa sain ilman lässyttelyä eikä myöskään minkäänlainen moralisoinnin häivähdyskään käynyt heidän olemuksistaan ilmi. Ennen toimenpidettä kyllä pelotti kovasti ja siinä matkalla leikkaussaliin hoitajan jutustelu säästä ja päivän uutistapahtumista piti kivasti hermot kasassa ja auttoi rauhoittumaan.

En kaivannut mitään erityistä tukea, saati että olisin halunnut jotenkin puida asiaa hoitavan henkilökunnan kanssa. Itku tuli kotona poikaystävän kainalossa.

Vierailija

Itsellä on ristiriitaiset tunteet aborttia ajatellen. Näitä en toki potilaalle aio näyttää. Itse en ole ko. tilanteessa koskaan ollut, joten en tiedä, minkälaisia ajatuksia siinä tilanteessa oleva käy läpi tai mitä tarvitsee.

Vierailija

Kuukauden olet tehnyt sitä liukuhihnahommaa, niin alkaa olla ihan sama. Aina siinä joku valas rötköttää koivet levällään ja joko itkee kun on niin idiootti ettei tiedä kortsun olemassaolosta, tai sitten ravaa röökillä eikä ole kiinnostunut mistään.

Vierailija

on omasta halustaan tekemässä aborttia. Siis ettei kyseessä ole poikaystävän, puolison tai alaikäisen vanhempien painostus. Ja korostaa ettei aborttia saa tehdä kenenkään toisen vaatimuksesta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat