Miten suhtautua, kun tietää 100% varmasti tutun nickin, jonka takana ruotii elämäänsä täällä?

Vierailija

Tuntuu luulevan, ettei kukaan tunnista häntä ja ruotii todella henkilökohtaisia asioitaan netissä? Pitäisikö mun silmikkäin olla kuin en tietäisi hänen kirjoituksistaan? Pitäisikö pyytä harkitsemaan mitä netissä kirjoittaa? Pitäiskö paukauttaa naamakkain, että miksi puhuu asioista eritavalla kasvokkain ja netissä?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Ihan todella, miten voit olla varma että se on juuri hän? Ettei jollain toisella ole samanlaista tilannetta? Tai voiko joku kiero esittää häntä?

Voisithan ilmaista että olet lukenut sen ja sen nimisen kirjoittamia juttuja ja opas samanlaista kuin teillä...

Vierailija

Puolison sairaus? Puolison uskottomuus? Puolison kuolema? Lapset otettu huostaan? Nimimerkki yrittänyt itsaria? Edes näistä ei vielä tunnista ketään!

Vierailija

Yhdentekevää jonninjoutavaa. Anna toisen olla ja purkaa oloaan. Luultavasti ystäväsi ei välitä tunnistaako joku hänet. Jos pelkäät toisen pilaavan elämänsä, maineensa tms. puhu asiasta suoraa kasvotusten kysy häeltä jos olet aidosti huolissasi etkä ainoastaan utelias.

Vierailija

Tutustui tähän ihmiseen vuosia sitten tämän palstan kautta, kirjoittelimme nickeillä ja tapasimme ja ystävystyimme. Olemme nykyisin todella läheisiä. Nyt purkaa pahaa oloaan samalla nickillä vuosien jälkeen eikä kai tajua mun edelleen joskus käyvän täällä.

Hain samoja vanhoja keskustelujamme ja niissä tämä sama nicki kuin näissä avunhuutoviesteissä. 100% varmasti sama ihminen.

Mietin vaan mureneeko hän täysin, jos yhtäkkiä paljasta tietävän mitä kirjoittaa eikä olekaan niin reipas kuin kaikille esittää. Tai jos on todella kamalia provoja, niin niidenkin palastuminen olisi hirveää, eikö?

ap

Vierailija

En siis halua paljastaa tietäväni ennekuin olen miettinyt tarkkaan haluanko hänen tietävän mun lukeneen ne jutut.

Tajusikohan joku?

ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat