Mikä näistä nimistä paras ?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Viena Liisa Julietta

Iiris Viena Julietta

Vilja Liisa Julietta

Veera Liisa Julietta

Juuli Viena Lumina

Reeta Liisa Juulia

Antakaa ääni, mikä paras ja miksi =)

Kommentit (8)

Vierailija

ovat kolme ensimmäistä nimeä (pidän näistä etunimistä enemmän kuin kolmen viimeisen). Tosin Juuli Viena Lumina sointuu ehkä korvaani kauneimmin..

Mutta Viena, Iiris ja Vilja ovat tosi kauniita etunimiä kaikki!

JOs järjestys olisi näille pakko sanoa, hienoisilla eroilla:

1. Iiris Viena Julietta

2. Viena Liisa Julietta

3. Vilja Liisa Julietta

Miltäs kuulostaisi Viena/Vilja Liisa Lumina? Olisi minusta sointuvammat nimet Lumina kolmantena nimenä.

Vierailija

top 3:

1.Veera Liisa Julietta

2.Juuli Viena Lumina

3.Reeta Liisa Juulia

itse laittasin kai Veera Liisa Juulia, mut näistä siis noin. ja ero kahden ekan välillä on tosi hienoinen :)

Tiina :)

Vierailija

1.Vilja Liisa Julietta

2.Iiris Viena Julietta

3.Reeta Liisa Juulia

Tässä mun mielestä parhaat, itse en tuosta Julietasta välitä, Juulia vähän parempi mutta Lumina ois paras noista kolmansista nimistä. Mutta etunimistä Iiris ja Vilja parhaat.

Vierailija

1. Reeta Liisa Juulia - Eka ja vika aivan ihania nimiä kumpikin ja Liisakin ihan ok välissä

2. Juuli Viena Lumina - Kaunis nimi tämäkin

3. Veera Liisa Julietta -Veera kiva pirteä nimi

Vierailija

Iiris Viena Julietta.

Ja vielä parempi olisi mielestäni:

Iiris Viena Lumina.

Viena Lumina on tosi kaunis ja sointuva yhdistelmä, kun molemmat nimet loppuvat na-tavuun. Iiris tuo yhdistelmään vähän voimaa ja särmikkyyttä.

Vierailija

1.Juuli Viena Lumina: nämä kaikki nimet kivoja.

2.Iiris Viena Julietta: jos vika nimi ois vaikka Juulia tai Juliaana/Julianna niin ois paras tai sitten Viena Iiris Juliaana ois paras!!

3.Viena Liisa Julietta: Vienan laittaisin ehkä näistä 6:sta etunimestä mieluiten.

3.Vilja Liisa Julietta: nämä molemmat tasaväkisiä. Liisasta&Julietasta en niin välitä

5.Veera Liisa Julietta: Ehkä mua näissä 2:ssa vikassa hämässä pitkävokaali molemmissa 2ssa ekassa nimessä...

6.Reeta Liisa Juulia, vaikka tämä vikana niin tuo Juulia kivempi kuin Julietta, muissa vaan noi2ekaa nimeä kivempia kuin tässä nämä2ekaa...

Vierailija

1. Iiris Viena Julietta (sointuu kauniista ja Iiris on aivan ihana nimi.)

2. Veera Liisa Julietta (Veera ihana nimi, ei tosin soinnu enää ihan yhtä hyvin kun ylimmäinen. Mut Veera on todella kaunis.)

3. Juuli Viena Lumina (Kaunis herkkä nimi.)

4. Vilja Liisa juliette (Kiva, tulee semmone pallero mieleen.)

5. Reeta Liisa Juulia (Kaikki nimet kamalia ja aika lyhyitä ei oikein soinnu.)

6. Viena Liisa Julietta (Ei nappaa)

Vierailija

Reeta Liisa Juulia.

Mielestäni Julietta ei oikein sovi hirveän hyvin kokonaisuuteen, Ju(u)lia olisi sointuvampi kaikissa nimissä. Tai sitten kaksi nimeä ja Julietta toinen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat