Mies lähdössä rauhanturvaajaksi

Vierailija

Mieheni on ollut jo kahdesti rauhanturvaajana, tosin ennen kuin tapasimme. Nyt mieli polttelee taas.

Asia on mulle ihan ok ja jopa kannustan miestäni, sillä ainakin taloudellinen tilanteemme paranisi hurjasti. Lisäksi nautin yksinolosta ja lomilla näkeminen olisi aina tosi kivaa. Olemme aiemminkin asuneet erillään opiskeluiden takia.

Meillä ei lapsia, mutta vauvakuume on kova varsinkin mulla. Mietinkin, millaista olisi olla yksin raskaana, jos vaikka onnistuisin raskautumaan miehen lomilla ;-)

Mitä mieltä olette suunnitelmista?

Kommentit (5)

Vierailija

Mies vain ei vielä päässyt rauhanturvaajaksi :(( Erona on, että meidän perheessä on 11 v. poika minun aiemmasta suhteesta ja yhteinen poika (9 kk). Itse olen myös kannustanut miestäni hänen haaveessaan, jokaisella vain kuitenkin YKSI, AINUT elämä!

Myös me olemme asuneet opintojen vuoksi erillämme, joten muutaman viikon/ muutaman kuukauden ero ei pitkäaikaista suhdettamme (7 vuotta) hetkauta suuntaan tai toiseen. Kummallekaan meistä ei myöskään tuollainen aika ole vaikeaa "hoidella seksuaaliset tarpeensa ilman ulkopuolisia". Ei kaikki miehet sentään vehkeellään ajattele... Tämä siis vain tiedoksi aiemmille vastaajille.

Ei muuta, kuin toteutatte haaveenne ja sitoudutte molemmat projektiin. Raskausaikakin yksin sujuu varmasti, kun siihen asennoituu oikealla tavalla. Ja jos sinulla on esim. mahdollisuus muuttaa joksikin aikaa miehesi "palvelusmaahan", niin anna palaa!!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat