Kertoisitko kaverillesi että hänen miehellään on rinnakkaissuhde?

Vierailija

perheen hajoamista ja kahden lapsen isättömyyttä.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

ja menetin ystävän. Tiesin ystävän miehen suhteesta toiseen naiseen melkein vuoden. Meinasin ensin asiasta kertoa, mutta olin kuitenkin hiljaa.

Kun kaverini sai tietää asiasta omalta äidiltään sai hän tietää myös että minä olin tiennyt asiasta jo pitkään. Menetin parhaan kaverini, koska en kertonut hänelle. Tuntuu pahalta, että mun takia ystävä joutui elämään uskottomassa liitossa melkein vuoden ja tuon jälkeen vielä oli raivoisa ero ja taistelu lapsista.

Harmittaa etten kertonut ajoissa.

Pitää vielä mainita, että ystäväni meni naimisiin miehen kanssa sen jälkeen kun sain teitää suhteesta toiseen. Olisi siis pitänyt kertoa ennekuin edes sanoivat tahdon.

Vierailija

Ystäväni odotti silloin viimeisillään kolmatta lasta. En kerta kaikkiaan kyennyt.

Kyllä se elämä siellä sitten lopulta meni helvetiksi, ja jälkeen päin ole katunut etten kertonut tuolloin. Jälkeenpäinkään (tästä on jo vuosia) en silti ole kertonut, että tiesin, koska se ei enää mitään olisi auttanut ja luultavasti ystäväni olisi vain suuttunut minulle ja ajanut minut pois. Tuolloin olin kuitenkin isoksi avuksi kaikissa käytännönjärjestelyissä joten olisi ollut hänellekin huonoksi, jos olisi mulle suuttunut. Mutta oma olo on aika paska aika ajoin vieläkin asiasta. Ehkä olis vaan pitänyt olla jo heti se ammuttava viestin tuoja, en tiedä.

Vierailija

En minäkään koskaan erikseen päättänyt kertoa tai olla kertomatta. Näin vain kävi ja aika on kulunut. Miehen sivukuvio on kestänyt "yllättävän" monta vuotta, jotenkin kai ajattelin että se hajoaa jo aiemmin. Heidän pienet lapsensa ovat nähneet varmaan aika hämmentäviä tilanteita, toivon että kaikki vielä ratkeaa parhaimman mukaan.

7

Vierailija

Menisi kyllä luottamus siihen kaveriin. Oikein alkaisi miettiä, mitä kaikkea on kaverillekin hyväuskoisena höpötellyt ja kaveri on samaan aikaan ajatellut, että "vähänpä tuokin tietää".

Vierailija

... ns kantapään kautta oppineena. Jokainen pitäkööt huolta omista asioistaan ja mitä vähemmän puuttuu muiden elämään ja ongelmiin niin sitä vähemmän on itsellään ongelmia.

Vierailija

riippuu kaverista. Siis jos näkisin vaikka jonkun parhaimman kaverini miehen baarissa toisen kanssa, niin varmaan kertoisin.

Mutta olen nähnyt puolituttujen pettävän puolisoitaan, ja kun ei muutenkaan olla kovin hyviä ystäviä, niin olen ajatellut ettei asia kuulu minulle. En tiedä vaikka heillä olisi "vapaa suhde"

Jos oma mieheni pettäisi, niin ehdottomasti haluaisin tietää!

Ja jos saisin muuta kautta tietää, ja samalla kuulisin että joku ystävänikin on tiennyt pettämisestä, eikä kertonut minulle, niin olisi kyllä entinen ystävä!

Vierailija

kertoisi jos miehelläni olisi uskottomuutta.

Parempi mielestäni aikuisena ihmisenä kertoa vaikeastakin asiasta kuin omalla osallaan kärvistellä jos kuitenkin tietää jonkun ihmisen " väärinkäytöksestä" jotain toista kohtaan.

Vierailija

olimme miehen kanssa juuri eronneet. Olin epäillyt että hänellä on toinen, mutta hän kiisti aina. Ystäväni soitti ja kertoi että miehellä oli ollut pitempään toinen nainen, joka nyt odotti miehelle lasta. Olen ikuisesti kiitollinen ystävälleni että hän kertoi, hän oli mielestäni rohkea ja otti ison vastuun. Minulle petetyksi tuleminen oli kova paikka - siis vaikka olimme jo eronneet - mutta silti mielestäni oli parempi näin. Kun tiesin totuuden pääsin eteenpäin.

Olen usein sen jälkeen miettinyt mitä itse tekisin vastaavassa tllanteessa enkä rehellisesti osaa sanoa. Se vastuu, minkä petetystä siinä tilanteessa ottaa on valtava. Onneksi ei ole osunut kohdalle, mutta eihän sitä koskaan tiedä ...

Vierailija

Saattaisinpa kertoakin, itse ainakin haluaisin tietää, jos miehelläni olisi joku toinen enkä tappaisi viestin tuojaa.

Jaa, että missä olosuhteissa en kertoisi... No jos ystävälläni olisi vaikka kuukausi elinaikaa jäljellä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat