Esittäytyminen

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei!

Olen selaillut tätä lapsettomuus keskustelua j apalstoja läpi, enkä oikein tiedä mille palstalle kuuluisin, mutta ajattelin nyt kuitenkin tälle palstalle "ilmoittautua". Meidän taustoja lyhyesti:

Minä kohta 35 v. mies 43v. Mulla on tytär, joka täyttää kohta 8 vuotta, mutta miehellä ei ole yhtään biologista lasta. Ollaan oltu yhdessä kohta 5 vuotta, tosin tunnettu 17 vuotta. Aviossa reilut kaksi vuotta. Silloin kun yhteen mentiin mies teki harvinaisen selväksi, että ei voi saada lasta ilman hoitoja eikä missään nimessä ole valmis eikä halukas hoitoihin lähtemään. Eli pyysi mua silloin miettimään haluanko jatkaa elämää hänen kanssaan, vaikka se tarkoittaisi sitä että meille ei lapsia tule. Silloin mietin asiaa pitkään ja tulin siihen tulokseen, että minulla on yksi terve ja ihana tyttö ja ellei lisää tule niin sitten se riittää minulle. No pitkä tie siitä on kuljettu ja mies on nyt kuitenkin valmis ja halukas lähtemään hoitoihin. Mä olen joutunut ennen hoitoihin pääsyä taistelemaan kilojeni kanssa ja pystyinkin pudottamaan painoa niin paljon, että nyt päästään tekemään ICSI helmi-maaliskuussa.

Kovasti jännittää, koska ei ole aikaisempaa kokemusta mistään hoidoista. Sumuttelut alkaa 2.2 ja siirto on sitten suunniteltu viikolle 10 alustavasti. Mä olen ihan sekaisin kaikkien näiden lääkkeiden kanssa, mutta eiköhän näihin selvyys tule,sitten joskus aikanaan...

Jos on joku muukin jolla olis ivf/icsi samoihin aikoihin niin olisi mukava vaihtaa kuulumisia. ja mielelläni luen myös teidän "kokeneempien" kirjoituksia, kun tunnen olevani pihalla kuin lumiukko.

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat