Millaisessa tilanteessa päätyisin aborttiin?

Vierailija

Kiihkoiliat suuntaan tai toiseen voi jättää vastaamatta!

Olen pohdiskellut asiaa kun palstalla on paljon aiheesta aloituksia. Toisten kirjoituksista saa kuvan että abortti tehtäisiin tuosta noin vaan kuin syylän poistaisi. Itse en usko näin olevan vaan jokainen nainen varmasti miettii asiaa tarkemmin.

Omalla kohdallani varmasti erittäin vakava sikiön epämuodostuma tai omalle hengelle vaarallinen raskaus tulisi keskeytettyä.

Sosiaalisista syistä tuskin tekisin aborttia. Vaikka isä olisi joku yhdenillan höylä tai ei niin vakavasta suhteesta. Myöskään "lievä" vammaisuuden aste kuten down tms ei saisi taipumaan keskeytyksen kannalle.

En halua moralisoida ketään ja olisi kiva kuulla muiden ajatuksia aiheesta.

Kommentit (3)

Vierailija

Yllättäen raskaana: ikää yli 40, aikaisemmat lapset hoidoilla, erittäin vaikeat raskaudet ja suuri ennenaikaisuuden uhka. Toisessa kupissa valtava raskaus lapsiin, mutstot siitä, miten vuosikaudet toivoi tuloksetta raskautta. Lapsi olisi tervetulllut, mutta rískit pelottavat.

Vierailija

Jos jossain lenkkipolulla joku hullu raiskaisi minut, ja tulisin siitä raskaaksi, niin en voisi lasta pitää. Lapsi tulisi olemaan koko elämänsä meidän perheessä eri asemassa, eikä se olisi oikein hänelle. Tietysti hänet voisi adoptoida, mutta minun pitäisi vielä jaksaa kantaa häntä koko raskausaika ja synnyttää hänet. Koko raskauden ajan varmasti mielessä olisi, miten tämä lapsi sai alkunsa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat