Blinit on eliittipaskaa

Vierailija

Itse olen kotoisin perheestä jossa vanhemilla ei ole kansakoulun jälkeen mitään koulutusta, myskään asuinalueellamme ei tyypillisesti asunut mitään "miljonäärejä". En ole koskaan kenenkään kuullut puhuvan mistään blineistä.

Työelämässä olen törmännyt hienosteleviin nuoriin akateemisiin, jotka ovat varsinaisin neiti hienohelmoja ja syövät jotain vitun blinejä.

Mua vituttaa kun hienostellaan joka asiassa, ruokakaan ei ole mitään tavallista kotiruokaa vaan jotain blinejä jne.

Suurin osa kansasta tuskin on koskaan mitään blinejä maistellut.

Tuo blinin syönti kertoo ihmisestä, että on hienosteleva ja haluaa korostaa omaa "sivistyneisyyttään" tehokeinoilla, jota tavallinen kansa ei edes ymmärrä. Itse en vieläkään tiedä mitä blinit ovat, enkä halua tietääkään.

Itse tehtä perunamuusi silakoilla on parasta.

Kommentit (4)

Vierailija

Eivät ne mitään arkiruokaa olekaan, kuten silakat ja muusi. Syöttekö te silakoita ja muusia myös juhlissa? Vähintäänkin juhlaan pitää karjalanpaisti päräyttää valmiiksi.

On tietty ihan oma valinta, mitä siihen suuhunsa työntää, mutta kyllä mun lapsuudessa blinit ovat olleet herkkua, jota on keräännytty nauttimaan suuremmalla ystäväporukalla. Ja päälle on tietysti laitettu smetanaa ja kalahakkelusta tai smetanaa ja _isän itse kalastamista muikuista_ puristamaa mätiä.

Vierailija

helvetti raakaan kalaan en koskisi vaikka maksettaisiin. Ja nämä hienohelmat joiden perunatkin pitää ostaa Stockalta vaikka tismalleen samoja pottuja saa lähikaupasta

Vierailija

ihan tavallisetkin ihmiset syö blinejä ja sushia....Minä olen ihan työläinen itsekin ja kyllä tykkään kokeilla kaikkea erilaista ja tosiaan töiden puitteissa pääsee kokemaan hienompaakin elämää, kun firma maksaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat