Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään raskauden aikana ollut

Vierailija

menkkamaista kipua ala vatsalla?? Itselläni oli eilen muutaman kerran... :/ tulee ja menee samantien, mitä se tarkoittaa??

Kommentit (10)

Vierailija

Joten se on täysin normaalia. Ensimmäisen , toisen jopa kolmannen raskauden aikana kivut voivat olla huomattavia. Itellä kivut oli tosi kovia noin viikolle 15-16 saakka. Ne eivät kestäneet vain hetken vaan alkaessaan jatkuivat ja kovenivat puolesta tunnista jopa tuntiin. Mahaan sattui niin paljon, että oksetti ja valui kylmähiki. Kivut ovat kohdun kasvukipuja ja voivat tuntua todella raastavilta.

Voit vain kuvitella kuinka peloissani olin. kaikista parhiten kuitenkin auttoi kun makasi paikoillaan asennossa joka tuntui vähiten pahalta ja yritti RENTOUTUA. Näin kipu hiljalleen hellitti.

Mutta muista, että jos tulee vuotoa tai olo menee kestämättömäksi voit aina soittaa päivystykseen. Tosin eka raskaudessani, kun soitin muistaakseni viikoilla 13 yöllä päivystykseen, sanoivat etä mitään ei ole nyt tehtävissä jos raskaus keskeytyy. mutta minun kohdallani kivut olivat "vain" kasvukipuja.

Vierailija

aikaisemminkin muutaman kerran ja kaikki ollut ok mutta eilen oli pari kolme kertaa illalla niin hieman säikähdin ja hoitaja alkoi vielä keskenmenosta heti puhumaan..

Vierailija

Sitten kun sitä tuli myöhemmin, 12. viikolla, niin keskenmeno tuli. Mutta se oli ihan jatkuvaa menkkamaista jomotusta, ei mitään ohimenevää.

Vierailija

kerkesin jo säihkähtää että keskenmenoa tietää... :/ kun soitin hoitajalle ja siitä alkoi heti puhumaan...

Ei ole vuotoa tullut yhtään onnekseni.

Vierailija

että se kipu olisi jatkuvaa.. voisikohan johtua siitä että mulla varmaan on nyt virtsatientulehdus ja olen menossa päivystykseen...?

Uusimmat

Suosituimmat