Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jahas. Se tuli sitten meillekin. Yrjötauti.

Vierailija

Kävipä vielä niin onnnellisesti että lapset 1v ja 3v ovat yökylässä mummolassa. Ja isompi oli alkanut aamuyöstä oksentamaan. Nyt vasta mummo soitti, ja olen tässä lähdössä hakemaan. Mitäs kannatti pienelle potilalle antaa? Mehuja vai mitä?

Kommentit (5)

Vierailija

maito ei tietenkään ole paras vaihtoehto tai voimakkaasti maustetut/rasvaiset ruoat. Mutta gefilus tuotteet, banaani, hedelmäsoseet, mehut jne

Vierailija

Sitä saa banaanin ja vadelman makuisena, tehosi meidän 1-vuotiaalle. Hinta n. 15€/kuusi mukillista, siitä saa suoloja jne. Meillä kävi noro käymässä alkuviikosta ja kaupan päälle tuli korvatulehdus ja korkea kuume. Heräsin yksi aamu ja ihmettelin miksi lapsi ei sano mitään; oli niin sairas ettei jaksanut edes kääntyä sängyssä!! :( Lääkäristä saatiin antibiootit ja olo parani jo illalla, mutta säikähdin kamalasti. Hirveä tauti!!!!!!!

Vierailija

Mä olen koko alkuviikon ollut kipeänä, poskiontelontulehdus ja siihen liittyi sitten huimaus, paha olo, yleinen järkky väsymys. Lisäksi väärät lääkkeet vielä pahensivat olon potenssiin 10. Eilen olivat yötä juuri sen takia että sain levätä ( mieskin kun toipuu yövuoroista), ja nyt tämä. Itsekkään ei ole oikein kunnossa ja nyt viellä noi reppanatkin :((

Kiitti tosta Osmosal-vinkistä. Täytyy käydä hakea banaanin makuista.

Uusimmat

Suosituimmat