Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiinnitätkö huomiota, jos jollain ihmisellä on keltaiset hampaat?

Vierailija

Ällöttääkö se sinua?

t. keltahampainen

Kommentit (9)

Vierailija

keltaisempi

En juo kahvia/teetä,en tupakoi tmv,varmaan olisivat vielä keltaisemmat.

Itse pidän huolen nimenomaan siitä,että ne eivät ole epätasaisen väriset,perusvärille en oikein halua edes tiedä mitään,epäilen hyvin paljon valkaisemisen terveellisyyttä.

Enpä ole ikinä huomannut esim Katja Kallion hampaissa mitään,pitänee etsiä joku kuva ja katsoa...

Vierailija

toi yks kirjoittaja on joko hollywoodista tai muuten epäterve... googlasin katja kallion ja sillähän on ihan nätin väriset hampaat. ei nyt amerikkavalkoiset,mut ei ne kyllä missään nimessä oo keltaiset??

Vierailija

En ole koskaan huomannut/kiinnittänyt asiaan huomiota. Mutta värjäymät, tummentumat kiinnittävät huomion, eli jos hampaiden väri ei ole tasainen.

Vierailija

eikä näin ollen voi hampailleen mitään. Kyllä olen pistänyt merkille esim. Tuire Mikkosen ja Katja Kallion hyvin keltaiset hampaat. Katja Kallion hampaita olen peräti ihmetellyt, ettei ole valkaissut, sillä pätäkkää löytyy (mieheltä) ja on muutenkin itsestään huolehtivan oloinen (anorektisen hoikka ja hiuspidennykset).

Vierailija

on keltaiset, mutta ei yhtään reikää. Itseäni vähän häiritsee, mutta minkäs teet. Ainut todella toimiva keino olisi laittaa kuoret eikä sellaiseen ole varaa tällä hetkellä. Toisten hampaisiin en kyllä juuri kiinnitä huomiota.

Vierailija

Keltaiset hampaat eivät ehkä ällötä mutta herättävät kysymyksen siitä, eikö ko ihminen voisi tehdä asialle jotain? Nyt tarkoitan todella keltaisia, siis jopa ruskehtavia, hampaita. Valitettavasti tulee mieleen, että milloin hampat on viimeksi pesty.

Uusimmat

Suosituimmat