"Vakoilin" googlettamalla erästä miestä, kertokaa jäinkö kiinni!

Vierailija

Löysin googlettamalla kaikenlaista mielenkiintoista kuten flickr-kotialbumikuvia. No pahaa aavistamatta katselin niitä, enkä ollut itse kirjautuneena sisään. Huomasin nyt, että hän on ottanut kaikki googlettamalla löytyvät jutut pois, ts. säätänyt yksityisyysrajauksia kuviinsa. Flickristähän näkee että kuvia on tultu katsomaan google-haun kautta, mutta voiko se yhdistää tätä minuun mitenkään? Meillä oli viatonta flirttiä mutta nyt mua hirvittää että se luulee mua joksikin stalkkaajaksi ;)

Kommentit (10)

Vierailija

niin voi olla että pystyy selvittämään miltä koneelta kuvia on katsottu. (niinkuin täällä keskustelupalstallakin voidaan blokata tietyltä koneelta tulevat häirikköviestit selvittämällä IP-osoite) Mutta noin normaalisti ei se varmaan näy.

Vierailija

lapsesi/kaverisi googletti hänet sinun koneellasi ennekuin ehdit estää.... Kerro se sillain hyvänä läppänä, että "arvaa muuten mitä... hehheh..." Ja sano ettet itse edes nähnyt kaikkia niitä kuvia... Valehtelu kannattaa aina :)

Vierailija

se vaikutti jotenkin oudolta kun viimeksi nähtiin... Ja veti ne privaattikuvansa pois. Mitenkäs jaiku? Kaikki jaikubloggauksetkin tuli näkyviin ja niissähän ihmiset kertoo aika yksityisiäkin asioita.

Vierailija

ainut sen miehen nimen/muun sivulta löytyvän hakusanan tietävä henkilö, joka käyttää Googlea, niin saattaahan se tajuta, että sinähän siellä googlailit ;)

Vierailija

niin ei siinä mitään nimiä lue. Vertaa Susan Ruususen tapaukseen, missä nettihaukkujat selvitettiin poliisin avulla eikä kaikki edes jääneet kiinni.

Ehkä mies huomasi, että sivulle tulee kävijöitä googlen kautta ja tajusi vasta nyt tiukentaa näkyvyyttä. Miten se ap:n asiaan liittäisi?

Vierailija

Ja eihän se tietysti mun ongelma ole jos joku laittaa yksityisasioitaan nettiin. Olemme tosiaan kollegoita ja mun pitäisi pysyä virallisena vaikka vähän ihastusta on ilmassa... en nyt suoranaisesti haluais että selviää että oon käynyt tutkimassa sen yksityisasioita.

Vierailija

josta näkee ainakin kuinka paljon kuvia on katsottu ja mitä kautta sinne on löydetty. Toivottavasti se ei yhdistä sitä muhun, siellä meinaan oli kaikenlaista perhekuvaa jotka ei varsinaisesti mulle kuulu... Oon ihan oikeesti huolissani! ap

Potnapekka

Eikö se ole ok että sitä mitä nettiin laitetaan myös katsotaan? Miksi se muuten siellä olisi? Minä olen ainakin hakenut netistä tietoa tuttavistani ilman että olisi tullut mieleenkään hävetä sitä. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat