roskishaamu

Vierailija

Hei! Tein aamulla testin ja siinä ei näkynyt kuin se yksi viiva. No parin tunnin päästä katsoin uudelleen niin siihen oli tullut haamuviiva. Tiedän että ei pitäis katsoa testiä enää uudestaan mutta mieli teki. Kokemuksia, onko haamut muuttuneet plussiksi uudella testillä. Testi jonka tein oli dBest.

Kommentit (7)

Vierailija

näitä kokemuksia on, mutta tunnen hyvinkin piinaavan epätietoisen olosi. iIselläni kun tuskailu päättyi vasta pari päivää sitten: Ehdin tehdä kuutisen testiä, jotkin puhtaita negoja, toiset roskishaamuja, toisiin piirtyi testiajan puitteissa vain minun näkemäni aavistus viivasta, mies ei nähnyt. Vasta verikoe varmisti, että vahvasti ollaan (ja yllätyksellisesti!) raskaana! ENsin helpotus oli suuri, kun pelkäsin jo jonkin kuolemantaudin iskeneen, kun olo on niin heiveröinen ja kuvotus suurta. Nyt vasta jaksan hissukseen alkaa pohtia, mitä kaikkea uuden (neljännen) napukan syntyminen käytännössä aiheuttaakaan. Vaan upeaa tämä on silti! KAikki tehdään, jotta napukka pääsisi turvallisesti maailmaan!

Vierailija

Ensin semmoisia, jotka vain itse näin, sitten alkoi nähdä mieskin ja sitten ne olivat aika selviä. Olin ihan innossa, enkä osannut edes ihmetellä miksei niistä kunnon viivaa tulekaan.

Kesken se meni, oli todennäköisesti tuulimuna. Nyt viimein uuestaan raskaana, ja nyt vahvat plussat ajan sisällä ja menkkojen alkupäivänä.

Vierailija

Just tein testin (Predictor muistaakseni) ja siinä nimenomaan sanottiin, että yli puolen tunnin päästä tulosta ei pidä lukea, voi muuttua plussaksi vaikka olisi ollut alunperin negatiivinen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat