ihmettelinkin jo, kun en yhdelle toisellekaan saitille päässyt ja sitten en Kaksplussalle. Luulin jo koneessamme olevan vikaa. Toivottavasti saavat korjattua mahd.pian. -hiirimatto-
on mulla suosikeissa, ja kun koitan mennä sinne niin herjaa että "link appears to be broken, page not found" tai jotain sen tapaista. Ehkä se sieltä vielä nousee.
Valitettavasti ei vieläkään toimi, enkä uskalla antaa edes arviota, koska saadaan taas saitti kukkumaan. Ilmeisesti poikkeuksellisen paha isku.
Aika monta saittia nurin, Kaksplussan lisäksi ainakin Plaza.fi, Kotiliesi, Suosikki...
Vähän harmittaaa :-/
Petteri Numminen, Kaksplus.fi:n nettituottaja
Ei aukase ollenkaan kaksplussan sivuja. Se on varmaan kaatunu taas :/
Ei toimi ei.
Kopsattu ilmotus toisesta ketjusta!
Tässä:
Kaksplus.fi on ollut ainakin puoli päivää nurin, samoin muutama muu saitti. Palveluksenestohyökkäys.
Tekniikka tekee minkä voi, ja kiroaa kunnolla.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Palvelunestohy%C3%B6kk%C3%A4ys
Petteri Numminen / Kaksplus.fi:n nettituottaja
olen siis siellä bannissa ja luulin et mut on bannattu koko palstalta ulos,hyvä että muillakin tökkii;)
ihmettelinkin jo, kun en yhdelle toisellekaan saitille päässyt ja sitten en Kaksplussalle. Luulin jo koneessamme olevan vikaa. Toivottavasti saavat korjattua mahd.pian. -hiirimatto-
Tökkinyt jo pitkään ja nyt ei pääse lainkaan sinne :(
Mitä tarkoittaa tuo ettet "meinaa päästä"?
Siis pääsetkö vai et?
Itse en oo päässy moneen tuntiin enkä ees meinannu päästä!
Ei pääse ei.
Ja sitten joutu pahinta vierotusta tulla hoitamaan tänne.. aaarhg
oliskohan mahdollista kaksplussalle saada joskus rekisteröitymispakko?
ei aukee ei..... :S
No, nyt me plussalaiset ängetään sitte tänne oikein porukalla!
MM
ei avaudu kaksplussan sivut ollenkaan
Muutaman päivän ollu erinäistä hulinaa etten oo kerinny käydä ku vilaseen palstalla ja nyt kun olis ollu aikaa, ni se ei toimi. Höh! -Hitsin Pimpula
on mulla suosikeissa, ja kun koitan mennä sinne niin herjaa että "link appears to be broken, page not found" tai jotain sen tapaista. Ehkä se sieltä vielä nousee.