Vaikutti siltä, että Mikkosten pojat eivät juuri tapaa muita lapsia.

Vierailija

Tainolan haastatteluun Ilta-Sanomissa (video)

http://www.iltasanomat.fi/videot/viihde/1637201

Poikia haastatellaan siinä lopussa.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Mieheni on armeijassa töissä ja tietää kertoa, että taannoin järjestettiin kertausharjoitukset, johon Timo T.A:ta ei oltu kutsuttu (ei tietenkään - ei noin vanhoja kutsuta). Sinne viestintäorganisaation keskelle hän kuitenkin tulla tupsahti paikalle virkapuku päällä... En tiedä miten tarina päättyi, mutta hämmennys oli kova, että mitä tuo täällä tekee.

Vierailija

Siellä ei varmaan opettajakaan saisi suunvuoroa. Mikkoset kertoisivat kuinka ja millä metodeilla lapsia koulutetaan. Voin vain kuvitella kuinka herra mikkonen vierailisi päivittäin koulussa vahtimassa.

Vierailija

[quote]

Mieheni on armeijassa töissä ja tietää kertoa, että taannoin järjestettiin kertausharjoitukset, johon Timo T.A:ta ei oltu kutsuttu (

Mutta juuri näin on käynyt, ja halusi itseään puhuteltavan herra majuriksi. Kovasti oli närkästynyt kun poistettiin harjoituksesta. Tarkempaa tietoa löytyy uutisarkistoista

Vierailija

just kun se poika oli sanomassa jotain niin äiti jotain jostain OTSOSTA siihen heitti??? Ois ollu kiva kuulla onko niillä lapsilla kavereita?

Mun poika on 7v ja mua harmittaa älyttömästi etten laittanut päiväkotiin jo 4-5-vuotiaana. Johtui siitä että kannatin kotihoitoa ja poika oli kotihoidssa 3-vuotiaaksi. Sit meni pph:lle ja kerhoon mutta ei siellä oikein saanut kavereita. PPH:llakin vain kaksi muuta hoitolasta, jotka eivät tule samaan kouluun. Eskarissa oli vaikeaa kun ei tuntenut ketään - > kaikki muut olivat olleet jo samassa pk:ssa kauan ja oli vaikea päästä sisään. Lisäksi asuimme vielä syrjässä joten emme muutenkaan tavanneet muita lapsia.

Vierailija

Myrskylässä tämä perhe ei todellakaan ole pitänyt kynttiläänsä vakan alla l. tämä TV-haastattelusta noussut kohu ei ole lasten kotipaikkakunnan asukkaille mikään uutinen. Mikkosten asumustakin kutsutaan "Kotkanpesäksi", kun se on rakennettu korkean mäen päälle ylhäiseen yksinäisyyteensä.

Luulen, että pojat ovat käyneet kerhoissa, ainakin urheiluseurassa ja tietenkin esikoulussa l. on niitä kavereitakin olemassa.

Vierailija

miksi piti juuri tässä vaiheesa nostaa tällainen melu asiasta? Jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä, tottakai, mutta jos todella ajattelee lapsia niin luulisi että ei ihan noin voimakkaasti niitä mielipiteitä kertoisi julkisuudessa. Lapset siinä valitettavasti usein joutuvat kärsimään. T. Äiti, jonka toinen lapsi oli pelkästään kotihoidossa ja toinen meni osapäiväiseen (4h/päivä) hoitoon 3-vuotiaana.

Vierailija

missä väki pysyy samana koko sen viisi vuotta minkä päiväkodissa ovat.

Tai nykyäänhän tämän jakson pitäisi olla vielä paljon lyhyempi, kun ihmiset hoitavat lapset kotona kolmivuotiaiksi, eikö niin?

Vierailija

Lainaus:

missä väki pysyy samana koko sen viisi vuotta minkä päiväkodissa ovat.

Tai nykyäänhän tämän jakson pitäisi olla vielä paljon lyhyempi, kun ihmiset hoitavat lapset kotona kolmivuotiaiksi, eikö niin?

Jossa on sama väki ja samat lapset aloittavat päiväkodin 3-vuotiaana ja samat sitten koulun 4 vuotta myöhemmin. Tällaisilla paikkakunnilla voi olla vaikea päästä piireihin jos ei niiihin heti tule mukaan siinä 3-4 -vuotiaana. Eri asia varmaan kaupungeissa joissa väki vaihtuu.

Vierailija

Mä olisin varmaan lataamossa alle puolenssa vuodessa. Itse pojat varmaankin olisi ihan mukavia, mutta niiden lasten mukana tulee nämä ihanat vanhemmat. APUA!!! Onnea vaan Myrskylän opettajille! Ne varmaan etsii jo uutta duunia.

Vierailija

Solmi uusia ystävyyssuhteita. Silti mikkonen vois lopettaa töissä käyvien äitien mollaamisen ja paasaamisen "muka" positiivisesta palautteesta. En mä halua ainakaan leimautua mikkosen tyyliseksi työäitien mollaajaksi..jokainen tekee omat valinnat. Mikkoska on fanaattinen...Me äidit ollaan hyviä:) Työ/kotimammat...Eikös vaan;)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat