laitat eston ko. henkilölle, jolloin kaveripyyntö katoaa. Ja jos haluat, että hän kuitenkin voi pyytää sua kaveriksi, poistat eston, jolloin hän halutessaan löytää sut hakutoiminnolla.
mutta itse vastaavassa tilanteessa tein niin, että estin tältä ko. henkilöltä, jolle kaveripyynnön laitoin, mahdollisuuden olla mun kanssa missään tekemisissä facebookissa (eli en itsekään löytänyt häntä haku-toiminnolla enää) ja kun poistin hetken päästä eston, oli kaveripyyntökin hävinnyt.
Ap,
laitat eston ko. henkilölle, jolloin kaveripyyntö katoaa. Ja jos haluat, että hän kuitenkin voi pyytää sua kaveriksi, poistat eston, jolloin hän halutessaan löytää sut hakutoiminnolla.
3
kiitos, olis ihan hyvä jos ko. henkilö ei edes näkis mua.... laitoin eston... poistan sen kohta ja katson hävisikö se kaveripyyntö
Asetukset
Yksityisyysasetukset, siellä alareunassa iso laatikko: Estä henkilö. Samasta paikasta voi purkaa eston.
3
mutta itse vastaavassa tilanteessa tein niin, että estin tältä ko. henkilöltä, jolle kaveripyynnön laitoin, mahdollisuuden olla mun kanssa missään tekemisissä facebookissa (eli en itsekään löytänyt häntä haku-toiminnolla enää) ja kun poistin hetken päästä eston, oli kaveripyyntökin hävinnyt.
pienimuotonen vahinkoklikkaus ku oli toiselle tarkotus se laittaa
eli siis voinko jostain estää sen nyt jo vai mitä tarkotat? ei oo vielä vastannu mun pyyntöön
Iso kiitos teille, se toimi!
Nyt purin sen eston, ja tosiaan ei lue enää sitä kaveripyyntö lähetetty. kiitokset hurjasti!!
3
ja sit perunu sen. jäi vähän ihmetyttää.
no et se varmasti sinä ollu