Kuka on täysin samaa mieltä Niina Mikkosen kanssa ?

Vierailija

Kuka myöntää olevansa täysin samoilla linjoilla ja helveksii työssäkäyviä äitejä, sekä väittää että tarhoissa aivopestään lapsia jne.

En usko että Suomesta löytyy ensimmäistäkään, tämä vain todistaa että Mikkosella on päässyt jauhot kastumaan.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Aika järkyytävä nainen koko Mikkonen. Paitsi että hänellä ei ole käytöstapoja väittely/keskustelutilanteeseen, ei hänellä myöskään selvästi ole kaikki intiaanit kanootissa: nainenhan puhuu itsensä pussiin n.8. minuutin kohdalla väittämällä samassa lausessa kahta päinvastaista asiaa. Ihmettelen ettei toimittaja keskeyttänyt tätä päällepäsmäriä jämäkämmin, olisi ollut mielenkiintoista kuulla tohtorin puhuvan suu vaahdossa mouruavan naisen sijaan.

Vierailija

et onko RouvaMikkonen ottanut nyt ihan tarkoituksella tässä asiassa aivan äärilaidan, jotta saisi edes jonkilaista äänä kotiäitiydelle, että siitä edes jotenkin tulisi kotivanhemmille vaikka taloudellisesti edukkaampaa ja järkevämpää...

Vierailija

Cowboy Timo TA Mikkonen varmaankin. Onhan hän ratkaissut Kennedyn murhaajankin ja oikeestihan siitä on tulossa Suomen seuraava puolustusvoiman komentaja.

Voi han Myrskylän myrsky... Sääliksi käy niitä pikkusia, viattomia poikia. Ehkä sen lastensuojelun pitäisi yltää myös aivopesuperheiden eikä vaan alkoholisti ym. muiden ongelmiin.

Vierailija

Itse olen hoitanut lapset kotona, tosin miehen kanssa vuorotellen.

Siitä olen samaa mieltä, että nykyään hoetaan vaan, ettei ole varaa jäädä kotiin. Se on vaan siitä kiinni, mitä elämässään tahtoo. Tahtooko ennemmin uuden talon ja uuden auton vai jotain muuta. Jos vara on jäädä kotiin, niin sitten se raha on jostain muusta pois. Ei sen kummenpaa. Jokainen voi valita elämässään miten haluaa lapset hoitaa.

On myös hyviä tarhoja/hoitajia ja myös niitä huonoja. Itse en ainakaan halveksi ketään, hoiti lapsensa vaikka 18 vuotiaaksi kotona tai laittaa sitten alta vuoden ikäisenä hoitoon. Se on jokaisen perheen oma asia. Miksi kaikkien täytyisi tehdä juuri samalla tavalla?

Vierailija

Olen kotona varmaankin eri syystä kuin Mikkonen. En pidä päiväkotia aivopesupaikkana:) Olisin jopa vienyt lapseni sinne osa-aikaisena, jos ei olisi kavereita pilvinpimein ja 5-vuotiaillekin kerho (jossa paljon lapsia ja osa jäi jonottamaan). Tanssit ja muskarit ja sensellaiset. Koska minä ja seinät ei riitä 5-vuotiaalle...Ei muiden ratkaisut ole multa pois. Miksi ihmeessä halveksisin työssäkäyvää? Tosin työssäkäyvätkin voisivat jättää kotona olevien halveksunnan..Täytyy olla katkera, jos jaksaa vaahdota muiden ratkaisuista.

Vierailija

yhteen ääneen, että rouva Mikkonen on pihalla kuin lumiukko tästä maailmasta. Perusteluna käytän sitä, että Perhe ja Vauva-keskustelupalstoilla ei tullut yhtään puoltavaa lausuntoa Mikkoselle.

Jos ei täältä tule, niin mistä sitten, jostain maanpuolustuskorkeakoulun kurssiltako ?

ap

Ps. tästä voisi lähettää terveiset rouva Mikkoselle

Vierailija

Lainaus:

Ei meillä ole ay-liikkeitä tukenamme.

Justhan tuolla toisessa topikissa kotiäidit kilvan vakuuttelee, ettei lasten kanssa tarvitse leikkiä eikä muutenkaan hössöttää. Voi vähän tehdä kotitöitä ja surffailla netissä. Ja näihin toimiin on varattu koko päivä. Me työssä käyvät ollaan pois kotoa 8 tuntia ja sitten hoidetaan kotityöt ja surffailut. Ja mä ainakin tykkään, että täytyy noitten lastenkin kanssa viettää aikaa ja touhuta.

Vierailija

että lapsen paras paikka on siellä missä ovat muutkin ikäisensä lapset ja vastuuntuntoiset hoitajat.

Lapsi on ihminen ja ihminen viihtyy muiden ihmisten ja kaltaistensa seurassa. Lapsi on siis luotu olemaan tarhassa. Tasapainoisin lapsi kasvaa olemalla 6-9 tuntia arkipäivinä tarhassa ja loput ajasta (eli suurimman osan viikosta) omien sisarustensa ja vanhempiensa ja sukulaistensa parissa.

Lapsi tarvitsee myös vanhemmat jotka ymmärtävät arkielämän monimuotoisuuden ja osaavat kannustaa jälkikasvuaan ihmiskontakteihin ja ymmärtämään etä maailma ei pyöri oman äidin ympärillä ja että myös muihin aikuisiin voi luottaa, kunhan osaa keskustella ja tuoda esiin omat tarpeensa, huomioiden kanssaihmiset.

Nämä taidot opitaan kotona ja niitä käytetään tarhassa ja tottakai myös kotona. Elämä on vuorovaikuttamista, eikä sitä voi oppia ainoastaan kotona olemalla.

Me olemme erittäin tyytyväisiä lapsiimme, lapsiemme kehittymiseen ja tarhaan. Lapsemme ovat menneet tarhaan noin 9 kk iässä.

Vierailija

äiidn tai isän kanssa. Olettaen siis, että vanhemmat ovat terveitä ihmisiä.

Mutta, minusta siis raja menee juurikin tuossa kolmessa vuodessa. Uskon, että jokaisessa perheessä olis oikeasti mahdollisuus jäädä kotihoidontuelle, jos vaan elämän loistukkuudesta tingittäisiin! Mutta sitten taas on ihan absurdi ajatus, että jokainen nainen voisi olla 10v ilman tuloja kotona...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat