On niin helppo huudella hulppeasta omakotitalosta älyttömyyksiä (Mikkonen)

Vierailija

äitien työssäkäynnistä, koska selkeestihän sen ukko tienaa aika sievoisia summia. Olisi kiva nähdä Mikkosten idylli asumassa Tampereen Multisillassa, 54neliön kaksiossa, jossa iskä olisi työtön. Vieläköhän olisi yhtä mustavalkoiset ajatukset?

Kommentit (15)

Vierailija

tajusi Ninasta, miten moukkamainen, epäystävällinen ja ilkeä täti

hän on. Pilkkaa toista ihmistä ja menee asiattomuuksiin. Vaikka olisi mitä mieltä ei sentään hyvin kasvatettu ihminen nälvi toista. Ei edes myötähäpeää saanut aikaan, lähinnä säälittää kuinka mustavalkoisia ihmiset vielä tänäkin päivänä ovat.

Vierailija

Mutta TTAM on nimenomaan tv:n kautta tullut julkisuuteen juontajana ja toimittajana. En ole nähnyt häntä vuosiin televisiossa, eikä ole minulla ainakaan mitään hajua, mitä tekee nykyään.

5

Vierailija

ja vaihtaa tämän nuorempaan heti kun lapset pärjäävät omillaan. Eipä taida TTA paljon eläkettä tai elatusapua Ninalle maksella. Ja kuka enää ottaa töihin 5-vuotiasta kampaajaa?

Vierailija

Tukien varassa elävän on helppo jäädä kotiin, kun ei ole isoja velkoja ja tulonmenetys on on pieni tai sitä ei ole. Varmaan eniten kolahti keskituloisiin joilla isot asuntolainat.

Vierailija

mutta kyllä nyt täytyy sanoa että kyllä on rouvalla tyhjä katse.

taitaa ajatukset olla jonkun muun nimeltämainitsemattoman henkilön..

Vierailija

Täysin samaa mieltä olen. On niin helppo puhua moista kun ei tarvii elättää perhettä.

t. eräs perhettään tällä hetkellä elättävä äiti

Vierailija

Lainaus:

Mutta TTAM on nimenomaan tv:n kautta tullut julkisuuteen juontajana ja toimittajana. En ole nähnyt häntä vuosiin televisiossa, eikä ole minulla ainakaan mitään hajua, mitä tekee nykyään.

5

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat