Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ei kai kukaan käytä dieettinä tota nutrilettia?!

Vierailija

tai mitään muutakaan vastaavaa,lisäsittekö paljon kaloreita mukaan vai menittekö monta päivää vaan tolla näännytyskuurilla?

kerran kokeilin sitä ja totesin ettei se ole mun juttu=(

Kommentit (12)

Vierailija

Lainaus:

moiset nutriletit!

kahden viikon aikana tippunut kolme kiloa. Jätin pois perunan, makaronit, riisin ja valkoiset jauhot. Nälkää ei ole tarvinnut nähdä ja tuntuu tehoavan. Olokin on paljon parempi.

Vierailija

Nutrilettia käytän lounaalla (keitto), välipalalla (patukka) ja iltapalalla (pirtelö). Aamupala ja päivällinen ovat normaalia, terveellistä kotiruokaa sellaisina annoksia ettei jää nälkä :) Entinen paheeni makeat herkut (karkit, leivonnaiset) ovat jääneet kokonaan pois kun nuo patukat korvaavat sen mukavasti. Eikä makeanhimoon tarvitse edes kokonaista patukkaa; puolikas tai kolmannes hitaasti mätystettynä riittää hyvin! Ja on kaiken kukkuraksi täynnä ravintoaineita.

Tällä systeemillä olen jaksanut loistavasti jo viisi viikkoa (treenitkin kulkee hyvin 4-5 x vko) ja paino on tippunut mukavasti; ei kilokaupalla vaan sen verran, että uskon häipyneiden kilojen olleen nimenomaan läskiä eikä nestettä tai lihasmassaa kuten liian vähäenergisellä dieetillä käy... Mulla ei tosin ole hirmuisesti pudotettavaakaan (5-6 kg) kun urheilun ansiosta en ole varsinaisesti ylipainoiseksi päässytkään.

Vierailija

Kerran olin kolme viikkoa nutriletillä ja yhdeksän kiloa putosi. Lisäksi söin salaattia, tomaattia ja kurkkua ja joitain hedelmiä. Parina ekana päivänä oli vähän näläntunnetta, loppuajasta pikemminkin ongelma miten jaksaisi taas ottaa annoksen. Minulle siis sopi hyvin. Jos tämä raskauden jälkeen jää yhtään kiloja imetyksen jälkeen, niin varmaan otan saman kuurin.

Vierailija

Mut ne pirtelöt on kyllä niiiin pahoja. Muuten pystyisin ihan hyvin olemaan muutaman päivän pirtelökuurilla, mut sitten se menee siihen, etten syö mitään, kun ne maistuu niin pahalle. Kaapissa on aika monta pussia pölyttymässä...

Vierailija

Nyt kolmas ilta menossa, kokeiltu on ennenkin. Pitää vaan päästä tänne kolmanteen päivää, rasvanpolttoon, tästä se lähtee sujumaan kuin itsestään.

Motivatio on korkealla, ostin tänään uuden vaaán ja ylläri pylläri painoin 79,1 kiloa, siis olen luullut painavani "hieman päälle 70 kiloa". Uskomatonta miten sitä voi sokeutua itseensä.

No nyt piti tavoitteet laskea siihen 70 kiloon, aiemmin olen puhunut laihduttavani 60 kiloon.

Vierailija

moiset nutriletit!

kahden viikon aikana tippunut kolme kiloa. Jätin pois perunan, makaronit, riisin ja valkoiset jauhot. Nälkää ei ole tarvinnut nähdä ja tuntuu tehoavan. Olokin on paljon parempi.

Uusimmat

Suosituimmat