Oli pakko tulla avautumaan tänne

Vierailija

Teen töitä ylökerrassa tietokoneella. Alhaalta kantautuu ihana, juuri leivotun pullan tuoksu. Mulla on niiiin ihana mies :o) Rakastan häntä aivan suunnattomasti.

Hän leipoo ihan omasta vapaasta tahdostaan, ei siis minun pyynnöstäni.

Kommentit (13)

Vierailija

Mutta kun täällä ayleensä mollataan ja haukutaan miehiä, niin ajattelin sanoa välillä jotain positiivista.

Mutta positiivisuus ei näköjään täällä kannata.

Terveisin ap

Vierailija

Meillä kans mies huutaa alakerrasta juuri lapsia ja minua syömään.

On tehnyt yllätyspäivällisen..en tiedä mitä on tulossa...punaviinikastike

ainakin tuoksuu :)

Vierailija

Saitpa muuten taas liudan tyypillisiä vastauksia: vähätteleviä, ivaavia ja/tai kateellisia. Olen joskus ihmetellyt, ovatko naiset todellisuudessa näin pikkusieluisia vai kirjoittavatko näille palstoille vain erityisen epämiellyttävät ja -kohteliaat yksilöt.

Vierailija

On tässä kahden kuukauden aikana käyttänyt jokaikisen palkkansa bailaamiseen. Oon taas pari tuntia miettiny että mä en enää keksi MITÄÄN miten voisin tän suhteen pelastaa. Oon niin loppu. Itkettää vaan koko ajan.

Vierailija

pitää tulla tänne"avautumaan". Onko tämä harvinaista?

Eikö 2000-luvun mies kokkaa ja siivoa jo ihan odotetustikin perheelleen omasta tahdostaan?

Vierailija

Miten viestini oli ilkeä, ivaava tai kateellinen.

Sanoin, että mukavaa, kun ap:n mies leipoo. Samalla jäin kuitenkin miettimään, että mikä siinä on niin ihanaa. Meiltä naisilta kun sitä odotetaan ihan perus settinä, että siivotaan ja leivotaan.

Miksi mies on ihana tehdessään näitä asioita? Tietenkin, jos se on todella harvinaista miehelle, niin ymmärrän, että vaimo on silloin otettu. Välillä vaan tuntuu, että me naiset päästetään miehet aika helpolla, kun ne on täydellisiä miehiä leipoessaan tai siivotessaan.

Tämä oli vain pohdintaa, mutta eihän täällä kestetä muuta kuin hymistelyä ja päähän taputtelua. kaksplussalle sitten vaan ihquileen ja halimaan!

Vierailija

Vaikka toivoisin aviomieheni osallistuvan 50/50 kotitöihin, ja ruoan laittoon, en edellyttäisi häneltä pullan paistoa. Jotenkin ei miehekästä. Jotain kunnon ruokaa, kokkausta, grillausta ja ehkä jotkin jälkiruoat voisin kuvitella hänen tekevän, ei leipovan kyllä yhtikäs mitään.

Parempi että mies tekee ne lampun vaihdot vaan, ja sähkötyöt ja koneiden räpläykset ja pysyy miehenä.

Vierailija

Se teki just lumityöt lasten kanssa ja nyt se korjaa alakerran suihkua, kun tietää mun mielummin käyttävän sitä kun yläkerran suihkua... PArempi tämä kun pulla, mutta makunsa kullakin =)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat