Huoh, 5- ja 7-vuotias ovat saaneet 2v9kk ikäisen innostumaan pierukakkahuumorista.

Vierailija

Lapsi pieraisee ja nauraa päälle sanoen että "minä pieru". Mitähän päiväkodissa ajattelevat jos tekee sitä sielläkin?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

päiväkodissa kuullaan lasten suusta niin paljon muitakin asioita kotoa ja perheestä kuten esim. meidän iskällä on niin iso pippeli,että yltää tänne asti ( näyttää polviaan ) tai meidän äidillä on pimppi niinku leijonan harja !! että eivät varmaan ajattele kummosia, kaiken me siellä kuulemme, mm. isi nukkuu mun sängyssä ja minä äitin vieressä jne....

t. lto

Vierailija

tai ainakin meillä kuuluu ;)

Meillä 6 v ja 5 v pojat, joita naurattaa kovasti kaikki pippeli-, pimppi-, kakka-, pissa-, pieru- ja pyllyjutut.

Kun 4 kk vanha pikkuveli pieraisee, on se pojista vallan hauskaa :D

Ovat sitten vissiin vinkkuraan kasvaneita, mutta hyvin hauskaa heistä on esitellä omia sukukalleuksiaan toisilleen sekä vilauttaa paljasta peppua ;)

Heidän huumoriaan siis ;)

Sallin sen kodin seinien sisäpuolella, mutta vaadin asiallista käytöstä muualla.

Vierailija

että 2-vuotiaan psykologinen kehitys on normaalia. On tullut ikään jolloin ymmärtää huumorin merkityksen, eli että samat jutut kuin hänestä ovat muistakin hauskoja ja muut saa nauramaan PKn ruokapöydässä sanomalla "kakka"

Vierailija

on kyllä vasta isoimmalla lapsella hauskaa.. On 6v nyt.

2v pikkuveli ei vielä tajua mitä hauskaa niissä on..

Mun mielestä toi on ihan normaali kehitysvaihe, ne jutut on just tollasille 5-7 vuotiaille niin in. Ainakin tuntuu että pojille, meillä kolme poikaa, joten pierukakkajuttuja kuulee/ tullaan kuulemaan varmasti jatkossakin paljon.

En mitenkään kauheen pahana asiaa pidä, kunhan eivät koulussa ja myöhemmin muualla juttuja käytä.

Kotona saa kyllä ihan rauhassa heittää omaa huumoriaan =D

Vierailija

Melko saman ikäinen lapsi, täyttää toukokuussa 3v. Puhuu pieruja (sanoo pillu, kivakiva, "pillu tuli!"), kakkoja (tatta) ja pissa-juttuja :-/ Aluksi kiellettiin tiukasti ja siitäkös innostui. Nyt yritetään olla kiinnittämättä asiaan liikaa huomiota ja toivotaan, että menisi ohi. Oppinut 5v veljeltään.

Vierailija

Kuopus on vielä niin vauva, ettei vielä ymmärrä eikä opi - onneksi =) Tuskin pk:ssa ajattelevat mitään, kun varmaan hyvin arvaavat miten on oppinut nuo jutut.

Vierailija

Meidän 3 vuotias on ihan yksin keksinyt että pierut ja kakkahuumori on hauskaa. Kyllä se vanhempiakin joskus naurattaa, enkä kertaakaan ole miettinyt mitä muut siitä ajattelevat.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat