Vauva 10kk ja koiran pentu. Apua kaipaan!!

Vierailija

Ihan ensiksi pyydän että älkää lynkatko tässä on tarpeeksi paha mieli muutenkin.

Meillä on ollut iso koira joka oli viisi vuotias ennen vauvan syntymää. Vauva ja koira tulivat toimeen mainiosti, eikä vauva pelännyt yhtään (niinkuin ei meidän kissojakaan). Koirasta jouduttiin luopumaan pari kuukautta sitten pahan sairauden takia ja nyt päätimme hankkia uuden.. pienemmän rotuisen.

Mietittiin kyllä tarkkaan, tiesin että pennun ja 10kk ikäisen vauvan kanssa on kova työ, mutta ajattelin että kun nyt olen kotonakin (hoitovapaalla) niin kyllä selviäisimme ja minulta riittäisi aikaa molemmille.

Uusi koira on nyt ollut meillä viikon, muuten on mennyt hyvin mutta vauva pelkää koiraa suunnattomasti Sad En ymmärrä mistä tämä pelko on nyt tullut.. jos koira on metriä lähempänä vauvaa alkaa kauhea huuto, paniikki ja tärinä.. olen yrittänyt näyttää vauvalle että katso, koira on ihan kiva.. näin silitetään ai, ai.. mutta ei välillä jo ojentaa kättä ja sitten alkaa taas itku.

Koirallakin on tietysti hampaidentestailuvietti, jota en vielä ole saanut kitkettyä vaikka joka kerta kun ottaa minua käteen tai vaatteeseen kiinni, komennan että ei..pari kertaa on ehtinyt ottaa vauvaa hihasta kiinni, mutta en usko että pelko tuosta johtuu.

Mikä siis avuksi? Sad Tuntuu niin turhauttavalta kun molemmat pitää olla koko ajan eri huoneissa tai toinen mun sylissä, toinen lattialla..

Onko kellään ollut vastaavaa?

Kommentit (2)

Vierailija

Uusi koira on nyt ollut meillä viikon, muuten on mennyt hyvin mutta vauva pelkää koiraa suunnattomasti :( En ymmärrä mistä tämä pelko on nyt tullut.. jos koira on metriä lähempänä vauvaa alkaa kauhea huuto, paniikki ja tärinä.. olen yrittänyt näyttää vauvalle että katso, koira on ihan kiva.. näin silitetään ai, ai.. mutta ei välillä jo ojentaa kättä ja sitten alkaa taas itku.

Koirallakin on tietysti hampaidentestailuvietti, jota en vielä ole saanut kitkettyä vaikka joka kerta kun ottaa minua käteen tai vaatteeseen kiinni, komennan että ei..pari kertaa on ehtinyt ottaa vauvaa hihasta kiinni, mutta en usko että pelko tuosta johtuu. Miten tuon sais nopeesti loppumaan?

Mikä siis avuksi? :( Tuntuu niin turhauttavalta kun molemmat pitää olla koko ajan eri huoneissa tai toinen mun sylissä, toinen lattialla..

Onko kellään ollut vastaavaa?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat