Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuuskamiesten emännät. Eikö..

Vierailija

teitä ällötä se nuuskan käyttö? Kuinkas suutelo, kun oma suu on sitten nuuskassa jollei ukko hampaita pese välillä?

Mun mielestä nuuskan käyttö on kuvottava tapa.

Tapasin todella fiksun ja komean urhon. Pettymykseksi seuraavan kerran kun nähtiin oli mies huuli törröllä töhkää täynnä. Hyi helv.. Kyllä kopahti kiinnostus.

Kommentit (6)

Vierailija

Kiinnostus on lopahtanut kuin seinään jo tupakasta.

Sikarimiesten kanssa on ollut eri asia, koska sikaria poltetaan yleensä erittäin harvon, jolloin voi pidättäytyä pussaamasta, mutta nuuska ja tupakka, hyi....!

Ne naiset jotka sietää tämmöisiä miehiä itsekin polttaa tai käyttää nuuskaa tai ainakin ovat käyttäneet joskus, ja sietää paremmin sitä makua/hajua?

Vierailija

Minustakin se on ällöttävä tapa, onneksi tosin vähenemään päin, ja toiveissa onkin että mies pääsisi siitä kokonaan eroon. Lisäksi on vaihtanut tupakasta nuuskaan, ettei häiritsisi muita tupakansavulla, mikä on sekin positiivista, jos tuosta iljettävyydestä yrittää väkisin jotain positiivista löytää. :(

Ja todellakaan en pussaile, jos on nuuska huulessa, enkä siedä hajua/ makua ollenkaan!

Vierailija

Mutta minä itse olen joskus seurustellut nuuskaavan pojan kanssa ja itsekin maistoin sitä ainetta. On se paljon parempaa kuin tupakan kärtsääminen.

Vierailija

Silloin vasta sanoisitte hyi hitto!!! Puhumattakaan kuinka se lisää suusyövän riskiä ja itse asiassa nuuskassa on enemmän nikotiinia kuin tupakassa joten todella vaikeaa päästä eroon....

Uusimmat

Suosituimmat