Sähköposti- tai kirjeystävä haussa

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heippa!

Olen eteläisessä Suomessa asustava 24-vuotias nuori nainen, joka on elämänsä varrelle kadottanut ison osan kavereistaan ja ystävistään. Kaipailisin siis kovasti joko sähköposti- tai kirjeystävää, jonka kanssa kirjoitella kaikesta maan ja taivaan välillä. Etsin erityisesti ihmistä, joka olisi kanssani samalla aaltopituudella ja jonka kanssa siten riittäisi juteltavaa mielellään pitkienkin sähköpostien/ kirjeiden muodossa.

Itse olen naimisissa ja 07/08 syntyneen pienen pojan äiti. Perhe on minulle kaikki kaikessa, mutta toki muitakin mielenkiinnon kohteita löytyy. Harrastuksiani ovat perheemme eläimet, askartelu, kävelyillä käyminen sekä Wii Fit-"kuntoilu"(ksiko sitä lähinnä nimittäisi :) ). Internetin käyttö on myös aktiivista, ehkä senkin voisi jollakin tapaa harrastuksena nähdä.

Tiivistetysti voisi sanoa, että olen rauhallinen kotihiiri, jonka elämässä ei ole sijaa minkäänlaisilla päihteillä, baareilla tai uskonnolla.

Jos tämän lyhyen kirjoituksen perusteella uskoisit olevasi kanssani saman henkinen ihminen, kuulisin sinusta mielelläni!

Yhteydenotot mieluiten sähköpostilla osoitteeseen, joka löytyy profiilistani :)

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat