80 vai 86cm ffo-haalari

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

.

Kommentit (4)

Vierailija

Meillä viime syksynä noin 81 cm tyttö käytti 80 cm haalaria, joka olikin yllättäen aika tiukka, ei niinkään pituuden suhteen vaan leveyden. Jos halusi laittaa alle fleece- tai villahaalarin, niin yläosasta tuli aika tiukka (Uffossa on vain ohut vuori). Selät kai noissa ovat aika pitkiä, mutta hihat taas lyhyitä. Eli kyllä 80 cm haalari varmasti menee keväällä, mutta tuskin syksyllä. Mielestäni haalari saa olla löysä, koska siinä pitää voida liikkua rennosti (kyykyssä ollessa selkä ja kaula eivät saa kiristää) ja alle pitää tarvittaessa saada vaatetta, eli siksi itse suosisin isompaa kokoa. Meillä on 100 cm tytöllä käytössä Ticketin 104 cm takki, joka on juuri sopiva.

Vierailija

Eli ovatkohan pienentäneet noiden kevätvaatteidenkin mitoitusta (nehän olivat erittäin reiluja)? Jos ajatellaan, että ovat yhtä reiluja kuin viime vuonna, niin ottaako 103cm pitkälle 104 haalari? Hitsi, kun ei päästä sovittamaan, eli jos joku on tietoinen kokojen muutoksista, niin olisin erittäin kiitollinen tiedosta! :)

Vierailija

ja tosiaan, meidän tytölle, noin 80cm pitkälle, tuo koko 80 oli liian nafti ja sitten taas koko 86 ehkä hippasen liian iso. Jätin sen siis tällä erää ostamatta, mutta otin pojalle 98 koon ja sitten kaikille 2-osaiset ruskeat Splashit.. :)

Lisäksi minua häiritsi se kangasmerkki olkapäässä, oli liian poikamainen minun makuuni ja se olikin ehkä suurempi syy, miksi haalari sinne kauppaan jäi.. ;)

Vierailija

ELI: Ticketin Uffo-haalarista kyselen...

11kk tyttö on nyt 75cm pitkä ja käyttää 80cm vaatteita, hoikka ja pitkäselkäinen. Millaisia nuo Uffot ovat mitoitukseltaan, kannattaako ostaa 80 vai 86- senttinen haalari?

Täytyy heti mennä ostamaan kun tulee kauppoihin, että varmasti saan haluamani värin... =)

Kiitos!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat