raskausaikana "laihduttelevat"

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

hei! itselläni pituuta 166cm ja painoa 88kg ennen raskautta,nyt paino jo 98kg ja rv 23+4. ajattelin siis että nyt saa riittää ja alan "pudottamaan painoa" raskausaikana jo. en siis lähde tietenkään millekkään dietille tai ala mitään älytöntä nälkälakkoa,vaan ajttelin jättää herkut,roskaruuat ja valmisruuat nyt kokonaan pois,niitä meinaan nyt on tullu syötyä pääasiassa. Ja ajattelin että voinnin mukaan teen rauhallisia kävelylenkkejä. Onko muita jotka pudottavat painoa raskaus aikana? ylipainoisiltahan tämä on sallittua. periaatteessahan tämä laihduttamista ole mutta tippuuhan se paino väkisinkin kun muuttaa ruokailutottumuksiaan.

Kommentit (2)

Vierailija

olen rv 25+2,tosin nyt tippui 2kg kun jätin pizzat ja karkit vähän vähemmälle:) jes! on alkanut raskaus vaan tuntua tosiaan raskaalta nyt viikon ajan ehkä,ei oikeen jaksa liikkua kun todella hitasti mateluvauhtia. heti vihloo nivusiin jos vähänki lujempaa menee. Ja muutenkin sitten olen ihan voimaton lopun päivää.töissäolokin jo vähän hankalaa.sinnittelen:/

Vierailija

Hei!

Tulinki tänne kattomaan onko muita samassa "jamassa". :) Mulla ei tosin isoa ylipainoa ole, mutta ku oon jo edellisen raskauden ja tämän raskauksien välin yrittäny pitää painon kurissa tai laskussa, niin en kyllä halua repsahtaa nytkään! Syöminen ja liikkuminen on aseet täälläkin. Edellisessä raskaudessa sain pidettyä niin, ettei paino noussu 10kg enempää, nyt en haluais niinkään paljoa... Saapa nähä miten käy. Vielä ei oo tullu varmaan paria kiloa enempää. Viikkoja on noin 18, paino ennen raskautta 66kg (pituus 160cm). Tavoite on päästä raskauden jälkeen 60kg, tuo tähtäin on ollu varmaan jo pari vuotta. :) Hitaasti nämä kilot lähtee, ku on väliin raskaana ja sitten imettää ja taas raskaana...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat