Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään muulla viikonloput vaikeita?

Vierailija

Meillä taas riidelty ja mökötetty (tyhjästä) koko päivä. Aina kun on viikonloppu niin meillä riidellään tai vähintään nälvitään ja mökötetään. Voi kun olisi jo maanantai ja rauha.

Kommentit (11)

Vierailija

mies töissä toisella puolella Suomea ja vain viikonloput ollaan yhdessä. Ja joka kerta älytön sota. En haluaisi mieheni enää edes käyvän kotona jos en oikeasti tarvitsisi apua lapsen hoidossa. Johtuukohan jotenkin siitä että molemmilla paineet viikonlopun onnistumisesta.

Vierailija

Arkena on mukavaa olla lapsen kanssa keskenään ja tavata muita äitejä ja tehdä omia rientoja.

Vloput onkin sitten,ei suoranaisesti tappelemista, mutta nälvimistä ja mököttelyä.

Tsiisus! Kumma miten sitä odottaa maanantaita.

Vierailija

Lainaus:

Ollaan käyty parisuhdeterapiassa kun riidat menee pahaksi.

Johtuu siitä, että mies haluaa valvoa öisin, ja nukkua päivisin.

Sitten minun kontolleni jää kaikki lapsiin ja kotiin liittyvä, enkä itse ehdi rentoutua yhtään. Mies ei jaksa olla lapsien kanssa, ja haluaa tehdä jotain omaa.

Minä en jaksa myöskään tämmöistä, ja riidat mökötys, mielenosoitukset ovat valmiina. Taas tänään sama homma. Itsellä viime yönä 40 kuumetta, mutta niin vaan mies tuolla makaa - muuten terveenä, mutta kun valvoi koko yön pleikkarin ääressä, ja sen takia minun pitää jaksaa puolikuntoisena lapsia ja tätä perkeleen kotishowta.

Vois ottaa unilääkettä se mies, jos ei saa unta iltaisin. Mut eihän se.

Tai jos kokeilis edes että laittais pään tyynyyn, heräisi ajoissa, niin unikin tulis yöllä. Viikolla sitten mies ärisee puoleen väliin asti univelkojansa kun on herättävä kuudelta, seiskalta viimeistään. Mutta perjantaina se taas valvoo, oppimatta mitään. Viikon verran se jaksoi muistaa mitä terapeutit sille sanoi tuosta valvomisesta ja se myönsi että kyllä se on tyhmää, pitäisi tehdä toisin.

Nyt taas.

On se kumma, ettei aikuinen mies osaa elämän perusasioita: Illalla nukkumaan ja aamulla herätään. Kun on vaimo ja lapsia, niiden kanssa vietetään aikaa. Jos vaimo on kipeä, tehdään NIIN KUIN TERVE JÄRKI SANOO eli autetaan lastenhoidossa, että kipeä vaimo saa levätä.

Mikä miehiä vaivaa??? Ei ymmärrä, ei.

Terv. eronnut ja nyt onnellinen kahden lapsen yh

Vierailija

Lainaus:

koska nytkin mies lähti perjantaina mökille/juomaan, tulee vasta tänään... Saadaan olla lasten kanssa ihan niinkuin huvittaa, eikä tarvitse miettiä, mistä minä/lapset saadaan huudot jne jne jne... Vaikka ollaankin oltu kipeänä koko vkl (minä ja toinen lapsi), niin kivasti on mennyt, tyttö on käynyt ukin kanssa ullkoilemassa.... Mutta kohta se tämäkin rauha ja autuus loppuu, kun ukko kotiutuu... =(

Mä tiedän tosi hyvin, miltä susta tuntuu. Itse olen niin paljon kokenut tuota samaa. Mulla oli esim rintatulehdus, 40 astetta kuumetta. Pääsin vaan konttimalla eteenpäin. Ja silti ukkoni, nyt onneksi exä, lähti kavereiden kanssa ulos ja jätti minut hoitamaan yksin lapsiamme, jotka olivat silloin 3 viikkoa ja

1v 9kk vanhoja.

Voi että kun mä sit ihailen teitä miehet.

terv nyt eronnut yh

Vierailija

samankaltaista tekemistä kuin arkena. siis että lähette heti aamusta koko jengi vaikka ulkoilemaan, sitten ruoka, kauppaan, leffa jne jne. koko ajan jotain tekemistä niin ette ehdi tappelee :D

Vierailija

koska nytkin mies lähti perjantaina mökille/juomaan, tulee vasta tänään... Saadaan olla lasten kanssa ihan niinkuin huvittaa, eikä tarvitse miettiä, mistä minä/lapset saadaan huudot jne jne jne... Vaikka ollaankin oltu kipeänä koko vkl (minä ja toinen lapsi), niin kivasti on mennyt, tyttö on käynyt ukin kanssa ullkoilemassa.... Mutta kohta se tämäkin rauha ja autuus loppuu, kun ukko kotiutuu... =(

Vierailija

Meilläkin. Riidellään kaikki viikonloput ja sunnuntaina alkaa olla mulla jo pinna kireällä ja odotan miehen töihin lähtöä että sais olla muutaman tunnin rauhassa riitelemättä. Meillä riidellään viikonloppuisin kotitöistä, vauvan hoidosta, miehen tupakoinninsta ja siitä että mies istuu tietokoneella pelaamassa nettipelejä kaiken aikansa. Minä riitelen siitä kun mies ramppaa tupakalalla 5 min. välein, terassin ja tietokoneen väliä kuin jokin häkkieläin. Sitten siitä kun ei nouse aamuisin. Haluaisin että mies heräis vauvan kans siinä 9 maissa kun minä itse imetän öisin ja joudun heräämään monta kertaa, viikonloppuna sais nukkua pidempään. Mies ei herää yöllä kun imetän vauvaa. Siivoamisesta tulee aina riitaa. Mies puolestaan riitelee siitä ettei saa tarpeeksi omaa aikaa. Vituttaa

Vierailija

Ollaan käyty parisuhdeterapiassa kun riidat menee pahaksi.

Johtuu siitä, että mies haluaa valvoa öisin, ja nukkua päivisin.

Sitten minun kontolleni jää kaikki lapsiin ja kotiin liittyvä, enkä itse ehdi rentoutua yhtään. Mies ei jaksa olla lapsien kanssa, ja haluaa tehdä jotain omaa.

Minä en jaksa myöskään tämmöistä, ja riidat mökötys, mielenosoitukset ovat valmiina. Taas tänään sama homma. Itsellä viime yönä 40 kuumetta, mutta niin vaan mies tuolla makaa - muuten terveenä, mutta kun valvoi koko yön pleikkarin ääressä, ja sen takia minun pitää jaksaa puolikuntoisena lapsia ja tätä perkeleen kotishowta.

Vois ottaa unilääkettä se mies, jos ei saa unta iltaisin. Mut eihän se.

Tai jos kokeilis edes että laittais pään tyynyyn, heräisi ajoissa, niin unikin tulis yöllä. Viikolla sitten mies ärisee puoleen väliin asti univelkojansa kun on herättävä kuudelta, seiskalta viimeistään. Mutta perjantaina se taas valvoo, oppimatta mitään. Viikon verran se jaksoi muistaa mitä terapeutit sille sanoi tuosta valvomisesta ja se myönsi että kyllä se on tyhmää, pitäisi tehdä toisin.

Nyt taas.

Uusimmat

Suosituimmat