Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa hoitaa kotia ollenkaan, pesen ainoastaan pyykkiä ja astioita

Vierailija

Leluja en koskaan kerää ja imuroinut en ole 2 kuukauteen. En jaksa eikä kiinnosta

Kommentit (14)

Vierailija

pakotat ittes aamulla heräämään ajoissa ja lähtemään ihmisten ilmoille, kauppaan, tapamaan ystäviä, kirjastoon tai jonnekin pois kotoa.

Vierailija

meillä lapsi kyllä siivoaa omat lelunsa ja jälkensä niin pitkälle kun vaan osaa ja olen helpottanut esim. naulakko lapsen korkeudelle (niin kuin pk:ssakin on) että hän saa itse laitettua puvun jne. naulaan!=) miten lapset oppii mitään tekemään jos ne ei sitä heti kun kykenevät niin ala tekemään?? sit myöhemmin nuristaan kun lapset ei tee sitä ja tätä.. enkä puhu mistään teineistä jolla on murrosikä..

Vierailija

2-3 kertaa viikossa. En jaksa nousta aamulla klo 7 jos ei ole pakko, yleensä nukutaan klo 10 ja sitten ei enää ehditä päiväkotiin

Vierailija

Eikö olisi mukavampi olla, kun ympärilläsi olisi siistiä? Minä painan 11t työpäivää viikolla ja vedän silti lattiat lähes joka päivä mopilla, vaikka koko elämä8paitsi lapset) v-taa tällä hetkellä ja rankasti. Tsemppiä sinulle ja koita nyt pitää se huusholli siistinä.

Vierailija

masentunut ja tarvitset apua, tai sitten sulla on hoitamaton kilpirauhasen vajaatoiminta.

lääitys auttaa kumpaankin.

ja kummastakin johtuen olen nähnyt juuri tuollaista tapahtuvan.

älä tyydy osaasi vaan vaadi takaisin elämäsi ja elä sitä onnellisena lapsesi kanssa!

Vierailija

edellinen lähti kun joutui aina yksi siivoamaan töiden jälkeen. Minä olen päivät työttömänä kotona ja lapsi hoidossa, mutta silti en siivoa

Uusimmat

Suosituimmat