Uskaltaako raskaana oleva syödä mamupitserian salaattipöydästä mitään?

Vierailija

Mikä mahtaa olla niiden salaattien puhtaus ja tuoreus?

Kommentit (7)

Vierailija

Lainaus:

Suomalaisella vedellähän ne pesty on. Ja tuoreuden nyt luulisi näkevän ja maistavan.

Vierailija

jos pelkäät syö sitten kotona. Itse olin 18 vko raskaan a ja Lontoossa.

Syötiin Sohossa ja kiinalaiskorttelissa ja vaikka missä. En todellakaan miettiynty enkö voisi syödä. Ehkä Suomen ravitentelit vähän erilaisia kuin Lontoossa. Lisäksi söin myös katukeittiöstä.

Terve poika tuli vaikka Lontoossa ruoka maistui

Vierailija

Lainaus:

Tämä nyky Suomen hygienisyys/kaiken vaarallisuus tuntuu jotenkin ihan mielettömältä ja hullulta. Olen itse 42 vuotias kolmen lapsen äiti ja ollaan asuttu ympäri maailmaa ja "kaikenmaailman" ählämimaissa ja myöskin Briteissä ja Yhdysvalloissa. Jos nyt jonkun maan hygieniatapoja kauhistelen, niin kyllä ne on enemmän nämä länsimaat. Päällepäin kaikki näyttää olevan Ok, mutta keittiön puolella sitten jotain muuta. Myös Suomessa, vaikka kuinka tarkastettaisiin... Muutenkin olen sitä mieltä, että suri osa allergoista ja muistakin sairauksista johtuu meidän surkeasta vastustuskyvystä, jonka ylihygieenisyys on tuhonnut! Itse en juurikaan raskausaikana miettinyt, mitä suuhun pistin. Söin jopa maksaa ja silakoita ja muutenkin ns.kiellettyjä aineita. No, eipä ole yhdelläkään lapsella ollut allergoita ja hyvin terveenä ovat pysyneet ja ihan täysipäisiäkin ovat. Kyllä sitä ennen vanhaankin ihan hyvin osattiin kakarat ruokkia, sen kummemmin miettimättä mitä oli tarjolla ja mikä on niin hemmetin vaarallista!

Vierailija

Ei se kotipizza välttämättä sen parempi oo ku keskiverto kebupaikka. Yleinen siisteys kertoo jo paljon, ja salaattipöydän kylmyys (itse kokeilen AINA kädellä tuntuuko ilma viileältä). Herkästi pilaantuvat jättäisin väliin joka paikassa.

Vierailija

Kyllä ne salaatit siellä Rossojen ja Huviretkien ja kaikenmaailman ABC-ketjujen pöydissä seisoo ihan samalla lailla. Joskus luulen, että jopa kauemmin, kun ei ole henkilökuntaa, niin ladataan salaatipöydät valmiiksi jo aamukahdeksalta lounasta varten. Että hyvää ruokahalua. T. näissä paikoissa töissä ollut ja tämän nähnyt.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat