Minä olen rakastunut ihmiseen jota en ole edes tavannut vielä.

Vierailija

Nettituttavuus, ollaan viestitelty nyt jo aika kauan. Tapaamiseen on vielä vähän aikaa, mutta sovittu on jo. Hän on aivan mahtava ihminen, ymmärrämme toisiamme, molemmat ollaan jo myönnetty että ollaan ihastuttu toisiimme. Siis miten teidän muiden netissä alkaneet suhteet ovat menneet? Oletteko tienneet näin vain kuvien ja kirjoitusten perusteella, että toinen on se oikea... Olen ihan hurahtanut itse, mutta tuntuu hullulta kun en ole sitä vielä edes tavannut. Olenko outo???

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Hieman yli vuosi sitten törmättiin netissä eräällä keskustelufoorumilla. Kirjoittelimme pienehkön flirtin kera nelisen kuukautta ennen tapaamistamme ja ensi tapaamisella taisimme molemmat rakastua päätä pahkaa. Edelleen elämme erillämme ja viestittelemme netitse, vaikka tapailemmekin niinä viikonloppuina ja viikkoina, kun lapset ovat toisella vanhemmalla. Nyt olemme pikkuhiljaa tulossa siihen pisteeseen, että olisi tarkoitus tavata lapsia puolin ja toisin. Hän rohkaistui ensin, samoin kuin hänen lapsensa, jotka ehdottivat yhteistä viikonloppureissua iskän ja "tyttöystävän" sekä heidän ja poikaystävien kera. Mua jännittää kovasti samalla kun olen aivan innoissani. Tämä on kuitenkin mielestäni yksi isoimmista askeleista parisuhteessa.

Vierailija

Lainaus:

Onko teillä ilmoituksia jollain deittipalstoilla vai miten?

Ja keskustelupalstoilla oon tutustunut pariin mieheen niin hyvin että oon käynyt treffeillä.

Vierailija

Harmi vaan että sitä kemiaa ei sitten tavatessa ollut yhtään. Yhä ollaan kavereita kuitenkin. Muut tapaamani nettituttavuudet olivat sitten jotain ihan kamalia tapauksia. Mäkin ehdottomasti suosittelen sitä tapaamista ENNEN kuin tunteet tulevat mukaan peliin. Pettymys voi olla tosi kova jos toinen ei olekaan ihan sitä mitä on ajatellut.

Vierailija

myös pari, joka on tutustunut alunperin netissä. Kesti hetken ennen kuin rakastuttiin (siis tapaamisen jälkeen), mutta onnellisesti yhdessä ollaan. Neljä vuotta takana, puoli vuotta naimisissa, reilu vuoden ikäinen poika ja toinen vaavi tulossa :)

Vierailija

Laitoin ilmoituksen nettiin ja hän vastasi. Vastauksia tuli toki muitakin, mutta tämä yksi kolahti heti kerralla. Me ei kyllä jaksettu kauaa aikaa elää pelkkien meilien ja puheluiden varassa, vaan tehtiin treffit heti parin viikon tutustumisen jälkeen. Oltaisiin varmaan tehty aikaisemminkin, mutta kumpikin eli niin hektistä työeämää, ettemme muka aikaisemmin ehtineet tapaamaan. Se aikaa vievä työelämä muuten olin alunalkaen kummallakin se, miksi päädyimme etsimään seuraa netin kautta.

Nykyään ollaan siis naimisissa ja pari tenavaa ja avioelämä on ihan samanlaista kuin muillakin. Kaippa se on liitoilla niinkuin lapsillakin, että ei se lopputulokseen vaikuta, onko laitettu alulle koeputkessa vaiko heinäladossa, tärkeämpää on se, mitä tapahtuu alun jälkeen.

Vierailija

Ja vauvoja, ooh.... <3

Minä laitoin ilmon treffipalstalle siis, ja sain ne tavalliset pulliaisviestit, ja sitten pari todella mukavaa viestiä, ja kyllä muut tippui alta aikayksikön kun tämä yksi alkoi minulle kirjoittamaan. Molemmat kirjoitellaan mielellään, ja huumorilla, ja luonteet, elämäntilanteet ja mitä halutaan elämältä sopii yhteen. En olisi mitenkään löytänyt tätä aarretta ilman nettiä.

ap.

Vierailija

Olen tavannut aviomieheni alunperin internetin seuranhakupalstalta. Tapailin toki miehiä muutenkin, mutta tulin laittaneeksi senkin, ja hyvä niin. Tavattuamme olimme erottamattomat ja muutimme yhteen noin vuoden päästä, naimisiin menimme kolmen vuoden päästä ja nyt on tulossa vauva.<3

On kuitenkin mahdollista rakastua haaveeseen, ettei se mies sitten oikeasti olekaan semmoinen kuin luulee. Olin joskus kauan kauan sitten ihastunut mieheen netissä, ja kun tapasimme, ei hän ollutkaan semmoinen kuin olin ajatellut. Tai siis ei ollut valehdellut, mutta ei kuitenkaan mikään unelmieni mies. :)

Tapaa hänet rohkeasti, voi olla että hän on se ihanin, tai sitten etsit vielä vähän lisää. On kuitenkin todellakin kaiken arvoista mennä katsomaan miten asiat on! Onnea peliin!

Vierailija

pelkän viestittelyn ja soittelun perusteella.. ja nyt yhdessä yli 10 vee oltu eli kestävää siitä tuli. olen kyllä kuullut toisinkin menneitä tarinoita.. oli toi mies kuitenkin aika erilainen kuin minkä kuvan netissä sain, mutta onneksi enemmän positiivisella tavalla :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat