Perhepäivähoitajan aviomies on psykiatrinen avopotilas, ja

Vierailija

en antaisi lapseni olla hetkeäkään siellä hoidossa. Kuten sanoit, koko perhe pitää olla ok, perhepäivähoidossa. Otapas kunnolla puheeksi siellä ph-toimistossa!

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

ja siitäkin huolimatta ymmärrän oikein hyvin, en itsekään pitäisi lapsiani tuolla hetkeäkään! Aika järkkyä ettei tuollaista ole huomioitu.

Vierailija

syö lääkkeitä säännöllisesti ja tuomittu pahoinpitelystä 2 kertaa, tämä selvisi minulle kaksi viikkoa sitten, aion ottaa lapseni pois hoidosta, tämäkö on kunnallisen perhepäivähoidon taso? minusta koko perheen taustat pitää selvittää kun kyse kotona tapahtuvasta lapsen hoidosta, oletko samaa mieltä.

En ole 100% varma lapseni turvallisuudesta.

Vierailija

Tokihan hoitajan perheellä on jonkin lainen yksityisyys oltava.

Aika paljon hoitolasten vanhemmat tietävät hoitajan yksityisasioista.

Heitä ei sido edes vaitiolovelvollisuus kuten hoitajaa.

Vierailija

Tiedän mm. yhden entisen narkkarin ja toisen, joka on ollut psykoosissa kaksi kertaa ja tuolloin suljetulla osastolla hoidossa.

Itse en ikinä veisi lasta pph:lle ellen tuntisi häntä entuudestaan.

Vierailija

Lieventääkö asiaa, että reaktiivinen psykoosi puhkesi siksi, että lapseni isä jäi kiinni insestistä ja lempattuani äijän pihalle, hoidin kolmevuotiasta lastamme puoli vuotta tiiviisti kuin vastasyntynyttä, koska lapsi oli aivan sekaisin isänsä hyväksikäytön jäljiltä. Kuukausia kävimme tutkimuksissa.

Heti tilanteen puhjettua esiin ajattelin, että minun pitää itsekin päästä puhumaan jonnekin ulos kaiken, mitä lapsi purkasi puheillaan ja leikeillään ja käytöksellään ulos, koska se oli äitinä lähes sietämätöntä katseltavaa. Ajattelin kuitenkin tyhmästi, että hoidan ensin lapsen terveeksi ja ehdin kyllä hoitaa itseni myöhemmin, mutta se olikin sitten puolen vuoden kuluttua jo myöhäistä, kun loppuunajettuna sekosin.

Hoitojaksoni aikana pelkäsin, että sairastumiseni on pysyvä, mutta minulle kerrotiin, että tarpeeksi rankkojen asioiden edessä ihan kuka vain meistä voi sairastua reaktiiviseen psykoosiin ja parantua siitä ilman, että se ikinä enää uusii.

Vierailija

lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä mutta ei minun tarvitse toimittaa uutta rikosrekisteriotetta. Riittää, että esitän sen kun minut palkataan perhepäivähoitajaksi tai päiväkotiin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat