Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelisit tällaisesta (facebookiin liittyvää)....

Vierailija

Tyyppi (jota olet pitänyt ystävänä, suht läheisenä ihmisenä) häipyy yhtäkkiä kaverilistaltasi yhtään mitään ilmoittamatta.

Löydät hänen profiilinsa joka ei ole julkinen etkä pääse katsomaan hänen kaverilistaansa. Eli hän edelleen on facebookin käyttäjä, mutta häipyi vain kaverilistaltasi pois.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Lainaus:

kysyvät jotain raskaus / perheasioita / työöasioita, levittelevät puhelinnumeroita tai osoitteita. Poistan siis sellaiset ihmiset, jotka kirjoittelevat vähääkään henkilökohtaisia kaikkien muiden nähden.

Tää on varmaan vitsi :-D

Vierailija

Toteaisin vaan, että ehkä yrittää päästä eroon koko fb:stä, eikös silloin ole pakko poistaa ensin kaikki ystävät jne ja odottaa epämääräinen aika että profiili poistuu kokonaan. Tai jotain. On miljoona syytä, miksi nettikaveri saattaa näennäisesti häipyä.

Vierailija

Ehkä hän on kyllästynyt siihen, että joku vanha luokkakaveri kun tulee vastaan, tietää hänestä "kaiken", kiitos Facebookin. Ja "parastahan" saattaa olla se, ettei hän edes ole kh. henkilöä kaverikseen pyytänyt/hyväksynyt, mutta hän kuulee tämän jutut mutkan kautta (--->Sinulta? Tai ehkä ei juuri sinulta, mutta joltakin joka voisit olla sinäkin ---> kaverisi poistaa sinutkin koska ei ole varma kuka juttuja vuotaa)

Vierailija

Lainaus:

Aikuiset ihmiset pilaa välejään jonkun netin takia. "Toi ei enää haluu olla mun kaveri..."

Jos onnistuu sotkemaan kaverisuhteensa netissä, onnistuisi siinä varmaan muutenkin.

Vierailija

Enkä mitään loukkaavaa.

Hän on kyllä tehnyt muitakin ihmeellisiä temppuja, että ei tämä suinkaan ensimmäinen ole. Hän on lapseni kummi, ja minä hänen lapsen kummi, mutta nyt mittani on tullut täyteen kaiken maailman tempuista, joita minun pitäisi aina jaksaa ymmärtää. En ymmärrä enää. Ja vaikka tuo tempaus sinänsä on pikkujuttu, se on silti tietyllä tapaa loukkaava.

Mitenkähän toimin kun hän seuraavan kerran joskus ehdottaa tapaamista?? Ja kun en halua enää tavata. Niin paljon kaikenlaista kummaa on tapahtunut että todellakin, mittani on täynnä.

ap

Vierailija

kysyvät jotain raskaus / perheasioita / työöasioita, levittelevät puhelinnumeroita tai osoitteita. Poistan siis sellaiset ihmiset, jotka kirjoittelevat vähääkään henkilökohtaisia kaikkien muiden nähden.

Vierailija

Ja koskaan en ole pahasti tälle ihmiselle sanonut mistään, enkä loukannut, päinvastoin olen tukenut heidän lapsettomuus- ym muissa asioissaan, ja pyrkinyt olemaan niin hyvä ystävä kuin osaan. Asumme satojen kilometrien päässä toisistamme joten on nähty kerran, pari vuodessa.

Kerran aikaisemmin, Irc-galleriassa, hän oli laittanut minut yhtäkkiä "mustalle listalle". Kysyin miksi, ja oli käynyt näin vahingossa, niin ainakin sanoi.

Yhteydenpidon hän on käytännössä lopettanut jo ajat sitten. Niin kai nyt sitten lopetan minäkin. En jaksa enää tällaista "ystävyyttä". Vaikka tämä facebook-juttu oli sinänsä pikku asia, se oli kuitenkin piste iin päälle, kaiken sen jälkeen mitä on tapahtunut.

ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat