Paljon saa sairaslomaa keskenmenon jälkeen?

Vierailija

Ei jaksais palata töihin ainakaan puoleen vuoteen

Kommentit (11)

Vierailija

Väsymys ja masennus on eri asia, mutta eihän itse keskenmeno mikään sairaus ole. Itse ainakin olin työkykyinen heti. Keskenmenot mulla oli viikoilla 8 ja 12.

Vierailija

ne hormoonit kun hälvenee niin jo se vähän selkiyttää mieltä. Keskenmeno on kamala juttu, jos vauvaa on odottanut jo pitkään tulevaksi ja kaivannut. Itestä tuntui että piti päästää irti niin monesta toiveesta ja unelmasta. Vauvan unelman kuolema se on, ja äitiyden.

Mutta se helpottaa. ei se niin siltä tunnu, mutta kyllä se silti helpottaa. Nyt, puoli vuotta keskenmenosta, odotan taas lasta. Toivottavasti tämä pääsee elämään.

Jos tahdot lukea blogiani yrittämisestä, lapsettomuudesta ja keskenmenosta, sekä nyt ihan viime aikoina myös uudesta raskaudesta, sen löyät täältä: albert-kaarina.blogspot.com

Vierailija

Ensimmäisestä olin viikon sairaslomalla, kun tuli ongelmia että seurattiin jopa osastolla asti ja tehtiin lopulta kaavinta. Toisesta ja kolmannesta en muista olleeni yhtään, mutta neljännestä 1,5 viikkoa. Pää tarvitsi ennen kaikkea lepoa ja aikaa.. Taustaa sen verran, että yritystä ja lapsettomuutta takana 5 vuotta. Pahoitteluni keskenmenosta ja jaksamista ennen kaikkea!! Tiedän tuon pettymyksen liiankin hyvin :( Meidän viimeinen hoito tuotti tuplatuloksen, jota ei osattu enää odottaa :)

Vierailija

ne hormoonit kun hälvenee niin jo se vähän selkiyttää mieltä. Keskenmeno on kamala juttu, jos vauvaa on odottanut jo pitkään tulevaksi ja kaivannut. Itestä tuntui että piti päästää irti niin monesta toiveesta ja unelmasta. Vauvan unelman kuolema se on, ja äitiyden.

Mutta se helpottaa. ei se niin siltä tunnu, mutta kyllä se silti helpottaa. Nyt, puoli vuotta keskenmenosta, odotan taas lasta. Toivottavasti tämä pääsee elämään.

Jos tahdot lukea blogiani yrittämisestä, lapsettomuudesta ja keskenmenosta, sekä nyt ihan viime aikoina myös uudesta raskaudesta, sen löyät täältä: albert-kaarina.blogspot.com

Vierailija

siitä missä vaiheessa menee kesken. Itsellä kolme keskenmenoa, eka meni kesken yli puolivälin, kaksi seuravaa ihan alussa 5 + ja 8+ viikoilla. Ekasta olin pidempään saikulla, kai pari viikkoa. Tokasta 3 pv ja viimeisestä en päivääkään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat