Apua! Meille tulee todella ahdasta kun vauva syntyy....

Vierailija

Asumme 80 neliön rivarissa, minä, mies ja kaksi tyttöä. Nyt huomasin olevani raskaana ja olen vauvasta todella iloinen. Vähän kuitenkin kauhistuttaa, miten ihmeessä mahdumme tähän asuntoon... ei olisi varaa ottaa kovin isoa asuntolainaakaan ja vuokra-asunnot tämän kokoiselle perheelle ovat ihan järkyttävän kalliita.

Kommentit (11)

Vierailija

Lainaus:

perheen jossa 5 lasta, eli seitsemän henkeä yhteensä, asuvat kolmiossa 74 neliöä. eli hyvinhän teillä tuossa on tila siihen verrattuna

Vierailija

Eikö juuri ollut Meidän Perheessä juttu perheestä, joka asui kaksiossa ja lapsia oli joku ihan tolkuton määrä. Järjestelykysymys! Onnea tulokkaasta!

Vierailija

Toistaiseksi mahdutaan hyvin asumaan tässä, eikä

ole aikeita muuttaa toistaiseksi.

Vauva nukkuu vielä meidän vanhempien huoneessa,

mutta kohta vaihdetaan huoneet toisin päin niin, että kaikki

lapset menevät isompaan makuuhuoneeseen ja me

vanhemmat saadaan pienempi.

Vierailija

Lainaus:

Ettei olis vaan äitin pää johon ei mahdu ajatus vauvasta?

Meillä 100 neliötä ja kaksi lasta ja mä huono äiti mietin, että mahtuuko kolmas. Hyi että mua.

Vierailija

jos teillä on hyvää kamaa eikä mitään rojua niin ilmottelepa osotetta niin tuun hakemaan turhat pois, tulee tilaa vauvansängylle.

Ja muuten....ei se vauva niiiiiiin paljoa lisätilaa vie, naapurissa asuu 6 lasta ja vanhemmat 90m2, meillä 80m2 ja neljä lasta ja hyvin mahdutaan kun eipä nuo pikkuiset vielä omia huoneita edes halua. Eli muuta asuntoa tai asennetta tai anna tavaraa pois jos muka joka nurkka on niin täynnä. Ettei olis vaan äitin pää johon ei mahdu ajatus vauvasta?

Vierailija

perheen jossa 5 lasta, eli seitsemän henkeä yhteensä, asuvat kolmiossa 74 neliöä. eli hyvinhän teillä tuossa on tila siihen verrattuna

Vierailija

asuimme kolmiossa myöskin neliöitä oli 79 ja perheen koko meillä on 7 henkeä. Ihme sinänsä ettei edes tuntunut ahtaalle! Kaksi vuotta siinä asusteltiin, kunnes sitten ostimme tämän nykyisen. Isommat siis 15 ja 17-vuotiaat rupesi oikeasti kaipaa omia huoneitaan, vaikken nyt muuton jälkeen tiedä mitä he niillä tekevät?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat