Masentunut äiti purkautuu...

Vierailija

Voisitko keskustella neuvolassa tästä vankila jutusta. Tai yrittää puhua lapsesi kanssa mistä on saanut tälläistä päähänsä ja miltä se tuntuu. Menisköhän edes hitusen perille tuon ikäiselle?

Voimia, jaksamista ja pyydä helposti apua, ettei turhaan tarvitse kärsiä yksin.

Kommentit (7)

Vierailija

Mäkin olen uupunut ja masentunut yh. Mulla on kaksi lasta, 3 ja 4-vuotiaat. Molemmilla uhmaa ja tappelevat koko ajan. Tuntuu, ettei jaksa.

Vierailija

Jostain tv-sarjasta tai elokuvasta ovat oppineet. Välillä masennuksissa en ole piitannut niin tarkasti etukäteistarkastaa kaikkea mitä katsovat, mutta olen alkanut olla tarkempi taas. Toisaalta, päiväkodistakin ja vaikka mistä ne oppivat vaikka mitä, tuohan nyt on ihan lievä juttu.

Rasittavaa on kyllä sellainen hokeminen, huutaminen, toistaminen, ja läpsiminen. Jäähylle. Ja rauhallinen mutta tiukan surusävytteinen puhuttelu.

Ja tilanteiden ennaltaehkäisy.

Koita saada myös vähän etäisyyttä lapsiin ja yritä saada omaa aikaa yksin.

Toinen masentunut. Ja masennuksissa olevana normaalin uhmailun piikkiin menevät asiat tuntuu kahta pahemmilta kestää.

Vierailija

Ei ole helppoa olla yh ja sairastaa masennusta.

Pieni poika joka on jo 3v ja kamala uhka ikä päällä. Huutaa koko ajan vastaan, läpsii mua tosi kovaa, ei tottele, hokee koko ajan et äiti on tuhma, vaikka ite tekis pahaa ja et äiti joutuu nyt vankilaan!!

Alkuun oli ihan ok tollanen, mut joka ikinen päivä!!! Siis et toi hokeminen "äiti menee vankilaan".

En kohta enää tiedä mitä teen, kun mikään ei auta.

Kun oikein pinna menee niin huudan, kirjaimellisesti kovaa et "lopeta". Ja johan loppuu pojan tuhmuudet siihen ja alkaa itkemään. Ei ole kivaa joutua karjumaan lapselle, joka ei tottele muuten.

Joskus auttaa, kun ihan nätisti pyytää, mutta siis JOSKUS !! Ja harvoin!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat