Helvetin hyvin menee

Vierailija

vauva 3vko vanha ja mä kiskon viinaa, mies jätti loppuraskaudesta ja ihan sama kaikki nyt kun sain vauvan ulos masusta ja sillä on hyvä hoitaja ja mä saan vaan olla ja unohtaa.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Te ette voi tietää, mitä itse tuossa tilanteessa tekisitte! Älkää nyt taas tuomitko ihmistä, joka koettaa vaan selvitä eteenpäin!

Ap on hyvä äiti, koska on hommannut hoitajan lapselleen. Ja kirjoittihan hän, ettei aina juo.

Ja ap.. Koeta päästä yli.. Näytä itsellesi, että pärjäät. Astu ovesta ulos ylpeydellä ja totea että kukaan mies ei voi tehdä sulle enää pahaa. Nauti lapsestasi (mikä tietysto voi olla välillä vaikeaa, kun muistuttaa aina isästään), mutta se on se juttu, johon elämäsi tulee perustumaan seuraavat ainaki 20 vuotta.. =)

Ilmeisesti miehesi oli aika surkea. Laita paperille hänen hyvät ja huonot puolet. Ole rehellinen itsellesi. Mieti niitä tuntoja, mitä hänen huono käytös on saanut sinut kokemaan. Esim. haluatko valvoa öitä, että kenenkähän vieressä se ukko makaa? Onkohan se liian päissään, kun tulee ja alkaa taas riehumaan? jne.

Terveisin: paskasta miehestä eronnut, ihanan saanut.. =)

Vierailija

oon ollu tosi normaali ja hyvä ja tavallinen mutta se kun mies lähti hajotti mut ja ei jaksa enää kiinnostaa

no vähän täytyy tiettyjä kulisseja pit äyllä että menis muka hyvin mutta oikeesti oon niin romuna ja kaipaan sitä paskaa vaikka tiedän että se on mennyt ja hyvä niin, valehteli ja petti ja ties mitä ja tekee sitä tuolla jossain jonkun kanssa edelleen ja pettää mun kanssa välillä ja sekin vituttaa että aina suostun ku mikäkin lammas sille kun se soittaa

pitäs bvaan saada repsätyä itteni irti täst äni vois ehkä joskus alkaa parantuakin tuo sydänsuru ku se ei kävis, lapsi sitäei niin kiinnosta, 2 kertaa nähnyt sen, ekrran otti syliin hetkeksi.

Vierailija

vapaaehtoisesti jättää kolmeviikkoisen hoitoon, jotta voisi ryypätä. Tällainen äiti ei voi olla hyvä äiti. Kannattaisiko ap harkita adopitoon antamista. Lapsesi saisi hyvän ja rakastavan kodin.

Vierailija

mutta seuraava päivä onin siytten kahta vaikeempi ja itkuisempi, kaipaan silti niin ja toivon jotenkin todella lapselisest iettä se tulis takas ja muuttuis ja sanois että tuo vauva /raskaus vaan alkoi ahdistaa ja hän sekosi ja nyt haluaakin meidät niinkuin ennen

no ei tule tapahtumaan, tiedän järjellä mutta sydän hutaa vaan ikävänäsä

Vierailija

Ikävä tilanne.

Nyt keksit itsellesi jotain tekemistä. Siis ihan mitä vaan. Menet vaikka kirpputorille ja ostat jonkun vanhan tuolin ja "uudistat" sen tai alat kutomaan tai askartelemaan. Aika on ainoa mikä parantaa, mutta tekeminen helpottaa.

Vierailija

jos kerran vedät pään täyteen jos vauva on hoidossa ja luulet että se sua helpottaa. Kyllä vauvaa muutkin voi hoitaa kuin äiti. pari kertaa kuussakin voit käydä jossain baanalla jos vauvalle löytyy hoitaja

Vierailija

oikeasti ymmärrä. Olet jotenkin päästäsi vialla. SINULLA ON NYT LAPSI, joka tarvitsees sinua sataprosenttisesti. Kuinka voi ja kehtaat itkeä jonkun miehen perään. Ihan oikeasti skarppaa. Olet saanut jotain todella arvokasta. Kerää nyt hyvä ihminen ylpeytesi rippeet ja unohda huono mies. Ala paneutua suhteen luomiseen vauvasi kanssa.

Vierailija

Viinassa on vaan se huono puoli, että se kuluttaa loppuun kaikki hyvänolon hormonit eli serotoniinin ja seuraavana päivänä on jo siitäkin syystä aina masentunut olo, vaikka ei olisi edes krapulaa.

Eli ei passaa kauhean hyvin yhteen, jos muutenkin masentunut olo. Harkitse ihan vakavissasi mielialalääkityksen aloittamista, ei niitä tarvitse ikuisesti syödä. Jos pääsisit niiden avulla tämän vaikeimman yli ja voisit paremmin keskittyä ihanaan vauvaasi. Joitakin mielialalääkkeitä voi muistaakseni jopa imettävät äiditkin käyttää. Puhu psykiatrin (=lääkärin) kanssa tästä siellä mielenterveystoimistossa pikaisesti!

Toivotan sulle aivan kamalasti tsemppiä ja koeta nauttia pienistä onnenhetkistä vauvan kanssa!

Vierailija

ole ystävällinen ja ajattele lastasi niin että annat sen sijaiskotiin, oikeaan perheeseen, vaikka siihen saakka kunnes olet taas kunnossa? siten tekisit todella hyvän teon lastasi kohtaan. Voisitko ajatella?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat