Ajattelin kosia miestäni

Vierailija

Oon suunnitellut kosivani miestäni. Oikeestaan tarkoitus oli tehdä se jo jouluna, mutten sitten tohtinutkaan - seuraava etappi miehen synttärinä helmikuussa. Oisko teillä hyviä vinkkejä, miten toteuttaa? Tai kokemuksia siitä, kannattaako kosia? Onko naisen "sopivaa" toimia kosijana vai tulisiko vain odottaa että mies tajuaisi tehdä sen itse? Vihjaillut oon jo pitkään, mutta mitään ei oo tapahtunut, joten tarvii ottaa ohjat omiin käsiin ;D

Kommentit (6)

Vierailija

mutta mun mielestä jotenkin aivan kauhean noloa kuskata mies jollekin kodalle (??) ja kosia sitten siellä..

jos mä päättäisin kosia (no olen jo naimisissa joten ei ajankoht) niin varmaan karkauspäivänä korkeintaan kehtaisin enkä laittais mitään sormuksia shamppanjalasiin tai muuta vastaavaa, jossain arkipäivän tilanteessa.

Vierailija

Tiedän tapauksen, jossa nainen kosi ja mies suostui. Mutta minkä vastauksen arvelet saavasi? Jos nimittäin olet vihjaillut eikä mies tee mitään, se voi viitata siihenkin että hän ei ole valmis tällaista askelta ottamaan. Silloin saat kosinnallasi nostettua kissa pöydälle, ja sehän voi olla hyväkin...

Vierailija

Ei ollut sormuksia mukana, vaan hankittiin ne sitten myöhemmin. Menimme heti kuukauden päästä kosinnasta naimisiin.

Miksi ei nainen voisi kosia kuin "korkeintaan karkauspäivänä"? Aina nynnerömäistä ajattelua. No ehkä se ei sovikkaan kaikille hissukoille, mutta jos omaan tyyliin sopii niin siitä vaan. Minä en ainakaan ole katunut, päin vastoin.

Mutta joo, ehkä ei kannata mitään yltiö romanttista auringonlaskua miehelle esittää kysyessään. Jotain, josta miekin on innoissaan. Miten olis jos veisit miehesi johonkin konserttiin, ralleja katspomaan tms. josta mies pitää. Sitten veisit hänet syömään ja esittäisit kysymyksesi. Minusta tuollainen korostaisi sitä, että välität siitä mitä hänkin haluaa. Hänhän jo tietää, että sinä haluat naimisiin.

Vierailija

Huikkasin ovella, että menetkö naimisiin kanssani. Mies suostui ja naimisissa on oltu 14 vuotta.

Aika arkista. Jos olisin arvannut, että ottaa tosissaan niin olisin vähän enemmän panostanut siihen hetkeen.

Vierailija

Naimisissa nyt yli kahdeksan vuotta ja onnellisesti. Minä kosin miestäni ravintola illallisella. Arvasin kyllä, että vastaus olisi myöntävä.

Vierailija

Lisääkin kokemuksia ja vinkkejä sais tulla, jännittää jotenkin älyttömästi. Mies ei ole oikein antanut minkäänlaisia merkkejä siitä, mitä vastais. Kuitenkin tietää, että tää olisi mulle tosi tärkeä juttu, joten kai se myöntävästi vastaa jos rakastaa :)

Toteutukseen voisin kans mielelläni kuulla kaikenlaisia kokemuksia... Oon ajatellut, että voitais kävellä yhdelle kodalle ja siellä voisin sitten esittää kysymykseni. En vielä tiedä miten kysyn... Miten muuten sormukset, onko teillä ollut ne jo kosintahetkellä (voi siis vastata, vaikka mies ois kosinut), vai onko ne tapana käydä ostamassa yhdessä?

Jotenkin tuntuu vaan vähän nololta, kaveripiirissä on kyllä kaikki kosinnat tapahtuneet miehen toimesta... Mahtaako omani sitten vaan olla niin vässykkä, ettei saa aikaseks :D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat