KAIKKI on miesten syytä!

Vierailija

Miehet saa ensin naisen rakastumaan itteensä, sitten niistä sellasia kusipäitä ettei jaksa. Sitten on olevinaan niiiiin pahoillaan ja parantaa tapansa, sitten halutaan lapsia. Sitten jätetään vaimo yksin sen lapsen kanssa ja äiti masentuu eikä jaksa lasta yksin. Sitten mies on taas pahoillaan kun ei ole tehnyt mitään kotona ja sitten tehdään lisää lapsia ja äiti on vaan syvemmässä paskassa kun joutuu hoitamaan lapsiaan ja miestään ja mies tekee mitä lystää!

Kommentit (10)

Vierailija

no mutta hei, oma tahto ja vapaa valintahan se on.

Mä tein lapseni ihanan miehen kanssa joka osallistuu kotitöihin, hoitaa lapsia, hemmottelee vaimoaan, eikä ravaa ryypiskelemässä kavereitten kanssa.

Vierailija

miesten tekemien rötösten ja rikosten määrää. Päivittäin joku uutinen alkaa: mies tappoi, mies surmasi, mies murhasi, miesjoukko raiskasi..jne. Miehet ovat osoitus evoluution täydellisestä epäonnistumisesta ihmislajin kohdalla. Miessukupuolen kieroutuneen narsistisuuden osoittavat parhaiten kristinusko sekä islam. Mies toimii ainoastaan väkivaltaisuuteen ja kilpailuun yllyttävien hormoniensa varassa. Mieheen rakastuminen ei kannata, mutta sitoutuminen on jo järjetön teko.

Vierailija

Täälläki saa vähintään kerran päivässä lukee, että en jaksa hoitaa lastani yksin tai olen ihan loppu.

Mä olen ite päätynyt siihen että kaikki miehet jotka on mun elämässä tai ollut, niin on jollain tapaa luusereita. Ja nyt oli viiiminen pisara kn itkin kun mies lähti mielummin kaverin synttäreille, ku edes yrittäis saada meidän suhteen kuntoon. t ap

Vierailija

Tarvitsee vain vilkaista rikostilastoja sekä lähipiiriään- jokaisen lähipiirissä on vähintään yksi rikollinen tai syrjäytynyt pipipää mies.

Vierailija

on oikeesti itsekkäitä paskoja. Sen huomaa jo opetustyötä tehdessä kuinka pojat käyttäytyvät paljon brutaalimmin, röyhkeämmin ja aggressiivisemmin kuin tytöt. Pojilla ei yksinkertaisesti tunnu olevan "kaikki kotona", mutta onneksi tyhmyys korvataan myöhemmässä elämässä paremmilla työpaikoilla, tuloilla ja partnereilla kuin tyttöparoilla tulee olemaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat