Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aborteista tuli mieleen, että eikö siihen meneviä mietitytä

Vierailija

että joku sairaalassa ajattelee että tuossa on niin huono ihminen ettei edes omaa lasta osaa hoitaa

Kommentit (10)

Vierailija

tarkoitus oli estää raskaaksi tulo,mutta toisin kävi ja tein abortin!

Lainaus:

seksihän on perustarve eikä sitä aina muista tai viitsi ehkäistä ja ainahan voi abortin hankkia, mieti tuollaisia. Hänelle siellä kohdussa on vain loinen, ei ihminen.

Vierailija

Mitäs sitten. Perustarve harrastaa seksiä. Mitäs sitten jos tulee raskaaksi? Voihan se vauvanalun poistaa. Mitä sitten vaikka yksi elämä tuhotaan? Pääasia että minä saan harrastaa seksiä.

Vierailija

seksihän on perustarve eikä sitä aina muista tai viitsi ehkäistä ja ainahan voi abortin hankkia, mieti tuollaisia. Hänelle siellä kohdussa on vain loinen, ei ihminen.

Vierailija

No jos on sitä mieltä ettei osaa niin sittenhän se on parempi että sen abortin tekee ku se että lapsi jää heitteille vaikka kotiin yksinään kun äiti lähtee baariin. EHKÄPÄ nää ihmiset just OSAA ajatella.

Vierailija

silloin kun synnyttäisi vaikka tietää, että ei jaksaisi sitä lasta hoitaa?

Kyllä minä olin se huono ihminen ja tein abortin, en olisi sitä kolmatta jaksanut erinäisten syiden takia. Sain itse hyvää kohtelua.

Vierailija

mieleen ihan synnärilläkin kun katsoo joitain äitejä, niin pihalla ja omituisia, että ei mitään rajaa! Itse ainakin katselin paria tapausta alta kulmien ja mietin, että kukahan on tuonkin kanssa lapsia käynyt tehtailemaan, olivat sen oloisia, ettei ihan kaikki ollut kotona...

Abortin tehneet sentään joutuvat jotain ajattelemaankin, tekemään valintoja, mutta lapsensa synnyttävältä tätä ei vaadita, sen kun vaan ottaa vastaan mitä tuleman pitää.

Uusimmat

Suosituimmat