Kylläpä tänään tavattiin törppö ja sovinistinen autokauppias!

Vierailija

Ollaan etsimässä uudempaa kakkosautoa perheelle. Mentiin autokauppaan ja joku 40-50-vuotias liika partavedelle käryävä limanuljaska tuli tiedustelemaan miten voi palvella.

Esitimme sitten asiamme, että kakkosautoa katsotaan. Vei meidän kaikkien pikkukotereoiden luo, joiden oletti olevan naisten mieleen. Yhdestä todettiin hänelle, ettei tuo ainakaan käy, koska takapenkille ei mahdu 2 turvaistuinta selkä menosuuntaan. Lisäkis ehdoton vaatimuksemme oli, että autossa on ilmastointi. Siihen myyjä alkaa inttämään, että tuohan kattoikkuna tilantuntua ja avaruuttaa ja sillä saa todella kätevästi säädeltyä ilmanvaihtoa. Joopa joo. Sitten esitteli samaisesta autosta miten on kuskinkin puoleisessa aurinkolipassa peili, että rouvan sopii sitten liikenevaloissa laittaa huulipunaa tai korjailla silmämeikkiä.

Miehenikin alkoi selvästi hiiltyä siihen myyjän sovinistiseen pikkurouva-asenteeseen. Tokaisi sitten myyjälle, että autoa ollaan katsomassa hänelle joten hän on varmaan nyt sitten se meidän perheen pikkurouva ja osaa kyllä laittaa huulirasvansa ilman peilejäkin. Sen jälkeen hän pyysi, että saisimme itse rauhassa tutustua autoihin ja arvioida sopivatko ne tarpeisiimme ja toivotti hyvää päivänjatkoa myyjälle.

Olisitte nähneet lismakkeen ilmeen!

Kommentit (7)

Vierailija

Mikäs viitosella mättää kun niin ilkeä pitää olla?

Et sitten muualla kuin täällä pääse pätemään vai?

Voi voi, otamme osaa kireään pipoosi!

Vierailija

Oltiin ostamassa uutta autoa, vaihtarina vanha ja loput sitten käteisellä. No, mun puolesta mies sai ihan rauhassa hoidella asiat, mutta siinä vaiheessa vähän alkoi kismittää, kun minä olin koko homman maksanut (käteisellä) ja automyyjä tehnyt valmiiksi paperit, jossa mies oli merkitty auton omistajaksi...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat